بحث وجدان یک چیز است و بحت کار مقوله دیگر.
برای مثال اگه شخصی پس از اتمام مدت سرویس بکاب بخواهد اگر سرویس دهنده بکاب داد محبت کرده نه مشتری مداری.(مشتری مداری و وجدان هر کدام تعریف داره)
چطور ما ها دنبال .... نال هستیم و کپی رایت رایت نمکنیم خوب عادت کردیم پس سعی کنیم مشتری ها هم بد عادت نشن. ولی در کنارش سرویس میتوانیم خدمات خاصی را ارائه کنیم که در ان هم اجبار نیست. ولی به شخصه اعتقاد دارم اگر مشتری دیگر نخواست سرویس شو تمدید کنه بطور مثال بکابش بدم ولی همینه سرویس دهندگان هاستینگ بکاب رابرایش نگه داشته خوب این هم حقی است برای سرویس دهنده.
اگر شما هزینه یک دیتا سنتر را به وقتش نپردازید دیتا سنتر فکر میکنید خیلی لوطی؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!
خوب شما از قوانین دیتا سنتر تبعیت میکنید و مشتری از هاستینگ. البته نه هاستینگ هایکه هر لحظه قوانین به نفع خودشان تغییر میدهند .