-
November 28th, 2014, 10:46
#21
عضو دائم
پاسخ : به کجا میرویم ؟!

نوشته اصلی توسط
api
مکالمه مشتری با من ساعت 15:20 :
مشتری : سلام میخوام 1 ساله تمدید کنم . 50% تخفیف میخوام + .... رایگان
من : آقای ... امکانش نیست !
مشتری : یعنی چی امکانش نیست ، شرکت .... هاست 1 ساله میده 10 تومن ، من بهش زنگ زدم گفت به تو میدم 5 تومن !!
ساعت 16:10 همون مشتری زنگ زده به رفیق من که اونم از من سرویس داره .
مشتری : سلام . چند تا سرویس از ... داری
دوستم : 4 یا 5 تا
مشتری : اقا من دارم هاستینگ میزنم . همه سرویس هاتو انتقال بده به من .... ماهیانه 14 تومنه . من سالیانه 5 تومن ازت میگیرم واسه همه سایتات ، ..... رو هر هاست 256 تا رم میده من 4 گیگ میدم
دوستم : ..... امتیازات .... رو مجانی در اختیارم گذاشته
مشتری : هنر کردن ؟؟ اونا کلا رایگانه ، من الان زنگ زدم آلمان به من گفتن مجانیه !
حالا این مشتری عزیز کسی هست که برای نصب وردپرس تیکت میزده چون بلد نبوده ، الان به جمع ""بزرگترین سرویس دهنده های اینترنت "" پیوسته !!
اون تیکه آخر رو کاملا موافقم !!!
طرف بلد نیست یه دیتا بیس توی سی پنل بسازه نمایندگی هاستینگ داره
-
-
November 28th, 2014 10:46
# ADS
-
November 28th, 2014, 11:23
#22
عضو انجمن
پاسخ : به کجا میرویم ؟!
من هم از مطلب حمایت میکنم
مشکل اصلی اینه که بعضی از افراد وجدان کاری ندارند
اول کارشه چند نفر حمایت میکنند ازش میارنش بالا
وقتی میره بالا دیگه دوستاش که اون پایین موندن رو یادش میره نمونه زیاد داریم از این افراد
یادمون باشه وقتی با گذشتن پا روی دوش همکار یا دوستمون یک پله صعود کردیم برگردیم و دست اون رو هم بگیریم
چون خدا وقتی نگاه کنه همراه هم دارید میرید بالا قدرتی به هر جفت میده و عزتی میده که باور نکردنی هستش
ولی وای بر کسی که وجدان نداشته باشد و همه رو فراموش کنه و بگه من انجام دادم من من من من
اون موقع هستش که خدا کم کم خارش میکنه
شاید در چهره و اوضاع مالی نباشه ولی به صورت دیگه خار خواهد شد
یادمون باشه پل های پشتمون رو خراب نکنیم چون شاید روزگار خیابنت کنه و زیر پامون رو خالی کنه اون موقع کسی میتونه بلند شه که دوستانش را حمایت کرده باشه و دستشون رو گرفته باشه که بیان کمکش کنند
- - - Updated - - -

نوشته اصلی توسط
mhiizadi
اون تیکه آخر رو کاملا موافقم !!!
طرف بلد نیست یه دیتا بیس توی سی پنل بسازه نمایندگی هاستینگ داره
درود
درسته من هم مطلب رو قبول دارم
متاسفانه اوضاع بازار خراب شده که همه همکارا مجبورند قیمت های پایین بدن برای جذب ولی نه در این حد که 5 تومن
این یه چیز غیر عادی هستش
-
تعداد تشکر ها از xphost به دلیل پست مفید
-
November 28th, 2014, 12:07
#23
پاسخ : به کجا میرویم ؟!
درود
من با صحبت تمام استادان و بزرگواران و استاتر محترم موافقم
ولی وقتی کاربر قوانین سایت رو رعایت نمیکنه و با لحن نامناسب تیکت میزنه و با میزبانش صحبت میکنه و حتی از میزبانش توقع نا به جا داره نباید توقع داشتع باشه که میزبانش بعد از کلی خستگی باهاش با ملایمت صحبت کنه
من زیاد حرف نمیزنم ولی یه پیشنهاد دارم که چندوقته تو سرم هست
جرا یه صنف برا هاستینگ راه اندازی نمیکنند که بیاد و قوانینی رو برای همه مدیران اعمال کنه و قیمت محصولات رو مدیریت کنه که کسی نیاد قیمت نجومی و کس دیگری هم همون سرویس رو رایگان بذاره
بیاد بر اساس معیارها یه رنج قیمت تعیین کنه و.....
الان تنها کاری که برا مدیریت هاستینگ ها میکنند فقط و فقط نماد هست و دیگر هیچ....
در کل اگر بحثم مربوط نبود ببخشید
ارادتمند
خبازیان
-
-
November 28th, 2014, 13:02
#24
عضو انجمن
پاسخ : به کجا میرویم ؟!

نوشته اصلی توسط
api
مکالمه مشتری با من ساعت 15:20 :
مشتری : سلام میخوام 1 ساله تمدید کنم . 50% تخفیف میخوام + .... رایگان
من : آقای ... امکانش نیست !
مشتری : یعنی چی امکانش نیست ، شرکت .... هاست 1 ساله میده 10 تومن ، من بهش زنگ زدم گفت به تو میدم 5 تومن !!
ساعت 16:10 همون مشتری زنگ زده به رفیق من که اونم از من سرویس داره .
مشتری : سلام . چند تا سرویس از ... داری
دوستم : 4 یا 5 تا
مشتری : اقا من دارم هاستینگ میزنم . همه سرویس هاتو انتقال بده به من .... ماهیانه 14 تومنه . من سالیانه 5 تومن ازت میگیرم واسه همه سایتات ، ..... رو هر هاست 256 تا رم میده من 4 گیگ میدم
دوستم : ..... امتیازات .... رو مجانی در اختیارم گذاشته
مشتری : هنر کردن ؟؟ اونا کلا رایگانه ، من الان زنگ زدم آلمان به من گفتن مجانیه !
حالا این مشتری عزیز کسی هست که برای نصب وردپرس تیکت میزده چون بلد نبوده ، الان به جمع ""بزرگترین سرویس دهنده های اینترنت "" پیوسته !!
لعنت به هرچی بچه زیر15سال گداگشنه و گشنه ی هزارتومن دوتومنه
دقیقا و دقیقا تجربه شده
یارو میومد سایت ما بلد نبود قالب نصب کنه. برای نصب پلاگین التماس میکرد
الان مرجع بزرگ مای بی بی در ایران رو زده : )))))
قالب مردمو میفروشن !!! سوال کاربر بلد نیستن جواب بده سایت ما تاپیک میزنن به یوزر ج میدن : )))
-
تعداد تشکر ها ازNetfollower به دلیل پست مفید
-
November 28th, 2014, 13:09
#25
عضو انجمن
پاسخ : به کجا میرویم ؟!
کلا مشتریا خیلی بی تربیت شدن
-
تعداد تشکر ها ازartuore به دلیل پست مفید
-
November 28th, 2014, 14:18
#26
پاسخ : به کجا میرویم ؟!

نوشته اصلی توسط
artuore
کلا مشتریا خیلی بی تربیت شدن
شدیدا موافقم
به نظر من کاربری که طرز حرف زدنش رو بلد نیست نباید اصلا بهش سرویس داد و سر تمدید سرویسش رو کنسل کرد،به نظر من آدم 100 تا مشتری با شخصیت و فهمیده داشته باشه بهتر از 900تا مشتری بی شخصیت است
atilnic.comبه زودی
Email : atilnic1[at]gmail.com Tell : 045-3232-5473 0936-915-2949
-
تعداد تشکر ها از omidppm به دلیل پست مفید
-
November 28th, 2014, 14:20
#27
عضو دائم
پاسخ : به کجا میرویم ؟!

نوشته اصلی توسط
omidppm
شدیدا موافقم
به نظر من کاربری که طرز حرف زدنش رو بلد نیست نباید اصلا بهش سرویس داد و سر تمدید سرویسش رو کنسل کرد،به نظر من آدم 100 تا مشتری با شخصیت و فهمیده داشته باشه بهتر از 900تا مشتری بی شخصیت است
مشتریا بی تربیت نشدن
بیشتر مشتریا و وب مسترای ما رو " بچه ها " تشکیل دادن .
- - - Updated - - -
دروغ میگم صادق ؟!
-
تعداد تشکر ها ازmhiizadi به دلیل پست مفید
-
November 28th, 2014, 14:51
#28
پاسخ : به کجا میرویم ؟!

نوشته اصلی توسط
mhiizadi
مشتریا بی تربیت نشدن
بیشتر مشتریا و وب مسترای ما رو " بچه ها " تشکیل دادن .
- - - Updated - - -
دروغ میگم صادق ؟!
اصولا همشون هم بچه ها نیستند تازگیا مد شده کلا مشتری انتظارهای زیادی دارن فکر میکنند میزبان وظیفشه که تمام مشکلاتن اینارو برطرف کنه حتی مشکلات نرم افزاری یا مشکلات اسکریپت هاشون رو ،به نظر من باید کاری کرد
که اخلاق به فضای مجازی برگرده وگرنه نمیشه مشتری بیاد بی شخصیتی در بیاره و کارشم را بیفته اونطوری بدتر هم میشه
atilnic.comبه زودی
Email : atilnic1[at]gmail.com Tell : 045-3232-5473 0936-915-2949
-
تعداد تشکر ها از omidppm به دلیل پست مفید
-
November 28th, 2014, 15:09
#29
عضو انجمن
پاسخ : به کجا میرویم ؟!

نوشته اصلی توسط
kingpower
درود
من با صحبت تمام استادان و بزرگواران و استاتر محترم موافقم
ولی وقتی کاربر قوانین سایت رو رعایت نمیکنه و با لحن نامناسب تیکت میزنه و با میزبانش صحبت میکنه و حتی از میزبانش توقع نا به جا داره نباید توقع داشتع باشه که میزبانش بعد از کلی خستگی باهاش با ملایمت صحبت کنه
من زیاد حرف نمیزنم ولی یه پیشنهاد دارم که چندوقته تو سرم هست
جرا یه صنف برا هاستینگ راه اندازی نمیکنند که بیاد و قوانینی رو برای همه مدیران اعمال کنه و قیمت محصولات رو مدیریت کنه که کسی نیاد قیمت نجومی و کس دیگری هم همون سرویس رو رایگان بذاره
بیاد بر اساس معیارها یه رنج قیمت تعیین کنه و.....
الان تنها کاری که برا مدیریت هاستینگ ها میکنند فقط و فقط نماد هست و دیگر هیچ....
در کل اگر بحثم مربوط نبود ببخشید
ارادتمند
خبازیان
از سال 2009 خیلی ها پیشنهاد صنف برای این کار دادن
و خیلی ها هم گفتن ما پیگیر میشیم!
اما هیچ خبری نیست و نخواهد بود!
صنف باید قدرت داشته باشه،بنابر این برای داشتن قدرت باید دولتی باشه
دولت هم نمیاد برای این تعداد محدود افراد هزینه کنه و صنفی ایجاد کنه.
پس کلا کنسل...
-
-
November 28th, 2014, 15:17
#30
عضو انجمن
پاسخ : به کجا میرویم ؟!

نوشته اصلی توسط
M.D.A
از سال 2009 خیلی ها پیشنهاد صنف برای این کار دادن
و خیلی ها هم گفتن ما پیگیر میشیم!
اما هیچ خبری نیست و نخواهد بود!
صنف باید قدرت داشته باشه،بنابر این برای داشتن قدرت باید دولتی باشه
دولت هم نمیاد برای این تعداد محدود افراد هزینه کنه و صنفی ایجاد کنه.
پس کلا کنسل...
کتاب قلعه حیوانات رو خوندید؟
حکایت صنف زدن تو ایرانم همونه
و در نهایت
خوک ها و آدم ها سر یک میز نشسته بودند و کارت بازی میکردند
حیوانات از خوک ها به ادم ها و از آدم ها به خوک ها نگاه میکردند
دیگر تفاوتی بین آن ها نبود...
-
تعداد تشکر ها از Netfollower به دلیل پست مفید