-
November 28th, 2014, 02:43
#11
پاسخ : به کجا میرویم ؟!
ذکر کردید که طبق قوانین .
پس مسلمل قوانین هم برای مشتری هم برای سرویس دهنده باید طبق همان چیزی باشه که درج گردیده .
همه هم توی قوانین نیز ذکر کردند که تا زمانی که مشتری ما باشید ، سرویس فعال باشه از اون سرویس پشتیبانی میشه به هر نحوی اما زمانی که سرویس غیر فعال باشه پشتیبانی نمیشه .
---
از این موارد همه هاستینگ ها هستند . به جرات میتونم بگم که بیش از 99 درصد هاستینگ ها به مین صورت عمل میکنند . (طبق قوانین مندرج در سایتشون)
-
مشترک هم قوانین رو میدونه پس اگر بکاپ یا چیزی میخواد باید تا قبل از اینکه سرویسش منقضی بشه اقدام به درخواست بکاپ کنه .
---------
البته شاید این مورد بد باشه ، که یقینا همین طور هست اما وقتی در شرکت های دولتی و قانونی هم وقتیکه همینطور رفتار میکنند دیگه نمیشه از دیگران و اشخاص حقیقی اینچنین انتظاراتی داشت .
--
بعنوان مثال اگر تلفن شما قطع بشه دیگه از خدمات اون اپراتور نمیتونید استفاده کنید ، تا زمانی که وجه بدهی رو واریز نکرده باشید .
--------
پس امری عادی هست .
حالا چه خوب باشه و چه بد .
---
البته برای برخی مشتری ها از نظر بنده واجب هست که حتی مشتری جریمه هم بشه (شامل حال مشتری های بد دهن !)
-
-
November 28th, 2014 02:43
# ADS
-
November 28th, 2014, 02:51
#12
عضو انجمن
پاسخ : به کجا میرویم ؟!

نوشته اصلی توسط
hamra
ذکر کردید که طبق قوانین .
پس مسلمل قوانین هم برای مشتری هم برای سرویس دهنده باید طبق همان چیزی باشه که درج گردیده .
همه هم توی قوانین نیز ذکر کردند که تا زمانی که مشتری ما باشید ، سرویس فعال باشه از اون سرویس پشتیبانی میشه به هر نحوی اما زمانی که سرویس غیر فعال باشه پشتیبانی نمیشه .
---
از این موارد همه هاستینگ ها هستند . به جرات میتونم بگم که بیش از 99 درصد هاستینگ ها به مین صورت عمل میکنند . (طبق قوانین مندرج در سایتشون)
-
مشترک هم قوانین رو میدونه پس اگر بکاپ یا چیزی میخواد باید تا قبل از اینکه سرویسش منقضی بشه اقدام به درخواست بکاپ کنه .
---------
البته شاید این مورد بد باشه ، که یقینا همین طور هست اما وقتی در شرکت های دولتی و قانونی هم وقتیکه همینطور رفتار میکنند دیگه نمیشه از دیگران و اشخاص حقیقی اینچنین انتظاراتی داشت .
--
بعنوان مثال اگر تلفن شما قطع بشه دیگه از خدمات اون اپراتور نمیتونید استفاده کنید ، تا زمانی که وجه بدهی رو واریز نکرده باشید .
--------
پس امری عادی هست .
حالا چه خوب باشه و چه بد .
---
البته برای برخی مشتری ها از نظر بنده واجب هست که حتی مشتری جریمه هم بشه (شامل حال مشتری های بد دهن !)
عزیز اگر طرف روز اول طی کرد که تو دادن بک ااپ و.. مساعدت میکنه بعد زد زیرش چی؟
اگر به هردلیلی طرف خونه نبود و نمیدونست و کارتش خالی بود چی؟
عزیز من و شما پول داریم به خدا قسم که خیلیا به نون شب محتاجن چشمشون به سایتاشونه
خودم چندموردو خودم براشون هاست خریدم !!!
شما یک هاست اشتراکی یا یک نمایندگی هاست رو که نهایت سرمایش 100 هزارتومنه با مخابرات مقایسه میکنی؟
اگر برای پول درارودن قرار باشه به هرکاری دست بزنیم چرا اومدیم اینقدر لوکس کار میکنیم؟
بریم د.زدی. بریم ادمکشی. بریم ادم ربایی. نه اصلا بریم ربا خوری. نه؟
مهم پوله نه؟ مهم نیست سر بقیه چی بیاد. سر ما سلامت باشه. دنیا به کام ما باشه. درسته؟ منظورتون همینه؟
-
تعداد تشکر ها ازNetfollower به دلیل پست مفید
-
November 28th, 2014, 03:11
#13
پاسخ : به کجا میرویم ؟!
این مورد که روز اول بگه بکاپ میده و بعدا بکاپ نده ویا ... فرق داره . با این مورد دوم .
ولی جالبه ،
خدانکنه یک نفر توی فروم یک بحثی رو شروع کنه یا همه مخالف اون بحث میشن یا همه موافق اون بحث میشن .
واقعا خیلی جالبه !
جدای از این موارد برای بنده فرقی نمیکنه از مشترک بخوام پول بگیرم برای بکاپ یا نگیرم .
چون بوده هم که گرفتم و بکاپ رو دادم و هم مواردی زیادی هم بوده که بدون دریافت هزینه ای بکاپ رو دادیم و...
-----
در کل این مورد هم قانونی بوده که از اول بین هاستینگ ها جا افتاده و حالا درست یا اشتباه !
برای خود من هم پیش اومده که از چند تا شرکت که تاریخ سرویسم 1 روز گذشته بود گفتند پول بده تا بکاپ بدیم. ! اینا همه بستگی به خودتون داره که دیدتون به چه صورت هست .
------
در ضمن مخابرات رو مقابسه نکردم ، مثال بود که دقیقا مثل هم دارن عمل میکنند.
به هر حال خوب نیست در هر تاپیکی دوستان سریع جلد عوض کنند ! (منظور شما نیستید! Omid StaR ! عزیز ، باز به خودتون نگیرید )
-
تعداد تشکر ها از hamra به دلیل پست مفید
-
November 28th, 2014, 03:19
#14
عضو انجمن
پاسخ : به کجا میرویم ؟!

نوشته اصلی توسط
hamra
این مورد که روز اول بگه بکاپ میده و بعدا بکاپ نده ویا ... فرق داره . با این مورد دوم .
ولی جالبه ،
خدانکنه یک نفر توی فروم یک بحثی رو شروع کنه یا همه مخالف اون بحث میشن یا همه موافق اون بحث میشن .
واقعا خیلی جالبه !
جدای از این موارد برای بنده فرقی نمیکنه از مشترک بخوام پول بگیرم برای بکاپ یا نگیرم .
چون بوده هم که گرفتم و بکاپ رو دادم و هم مواردی زیادی هم بوده که بدون دریافت هزینه ای بکاپ رو دادیم و...
-----
در کل این مورد هم قانونی بوده که از اول بین هاستینگ ها جا افتاده و حالا درست یا اشتباه !
برای خود من هم پیش اومده که از چند تا شرکت که تاریخ سرویسم 1 روز گذشته بود گفتند پول بده تا بکاپ بدیم. ! اینا همه بستگی به خودتون داره که دیدتون به چه صورت هست .
------
در ضمن مخابرات رو مقابسه نکردم ، مثال بود که دقیقا مثل هم دارن عمل میکنند.
به هر حال خوب نیست در هر تاپیکی دوستان سریع جلد عوض کنند ! (منظور شما نیستید
! Omid StaR ! عزیز ، باز به خودتون نگیرید )
افراط و تفریط از خواص ایرانی بودن است عزیزجان
اما در این مورد واقعا حق با استارتر عزیز است
و بنده با تمام وجود حمایت میکنم
و واقعا خوشحالم یک کسی که چندسال است کارهاستینگ انجام میدهد
چنین تفکر زیبایی دارد و با این اعمال ... مخالف است
نه عزیز بنده به خودم نمیگیرم. شما از دوستان خوب ما هستید. متوجه صحبت های شما هستم
-
تعداد تشکر ها ازNetfollower به دلیل پست مفید
-
November 28th, 2014, 03:23
#15
پاسخ : به کجا میرویم ؟!

نوشته اصلی توسط
hamra
ذکر کردید که طبق قوانین .
پس مسلمل قوانین هم برای مشتری هم برای سرویس دهنده باید طبق همان چیزی باشه که درج گردیده .
همه هم توی قوانین نیز ذکر کردند که تا زمانی که مشتری ما باشید ، سرویس فعال باشه از اون سرویس پشتیبانی میشه به هر نحوی اما زمانی که سرویس غیر فعال باشه پشتیبانی نمیشه .
---
از این موارد همه هاستینگ ها هستند . به جرات میتونم بگم که بیش از 99 درصد هاستینگ ها به مین صورت عمل میکنند . (طبق قوانین مندرج در سایتشون)
-
مشترک هم قوانین رو میدونه پس اگر بکاپ یا چیزی میخواد باید تا قبل از اینکه سرویسش منقضی بشه اقدام به درخواست بکاپ کنه .
---------
البته شاید این مورد بد باشه ، که یقینا همین طور هست اما وقتی در شرکت های دولتی و قانونی هم وقتیکه همینطور رفتار میکنند دیگه نمیشه از دیگران و اشخاص حقیقی اینچنین انتظاراتی داشت .
--
بعنوان مثال اگر تلفن شما قطع بشه دیگه از خدمات اون اپراتور نمیتونید استفاده کنید ، تا زمانی که وجه بدهی رو واریز نکرده باشید .
--------
پس امری عادی هست .
حالا چه خوب باشه و چه بد .
---
البته برای برخی مشتری ها از نظر بنده واجب هست که حتی مشتری جریمه هم بشه (شامل حال مشتری های بد دهن !)
بحث مشتری بد دهن کاملا جدا هست
من خودم مشتری که بد دهنی که هم سرویسش رو میبندم هم اکانت توی سایت دلیل هم میزنم ایجاد حرج و مرج در سیستم مدیریتی
مشتری بد دهن شعور و شعن و تربیت خانوادگیشو نشون میده
بله گفتم قوانین
قوانینی که من چک کردم
سایت های بزرگ و کوچیک مختلف همه چه در این انجمن بودند و نبودند
قوانین همه رو چک کردم
97.99 % حرفی در باره دادن بک آپ به کاربر نزده بودن
آماده برای سرمایه گذاری بر روی پروژه های شما
-
تعداد تشکر ها ازdownloaddl به دلیل پست مفید
-
November 28th, 2014, 03:34
#16
پاسخ : به کجا میرویم ؟!
وفتی بیشتر هاستینگ کار اصلیشون ارائه سرویس مورد نیاز فروشنده های قنئ شکن باشه اونوقت 80% افرادی که وارد این حرفه میشن چیزی از این حرفه نمیدونن اونوقت میشه اینی که الان میبینید و اونوقت یه شرکتیم که میخواد خوب کار کنه انقدر فروشنده زیاده که بعد از مدتی به خاطر سود کم دلسرد میشه به جرات میگم 98% کاربران ما که سال 2012 از ما سرویس تهیه میکردن الان دارن سرویس ارائه میدن
در مورد موضوع اصلی بک آپ هم باید بگم سیاست اشتباهی چون نه تنها باعث حف کاربر نمیشه بلکه باعث انزجار کاربر از شرکت شما میشه
در مورد بحث دیر پرداخت کردن هم باید بگم این مورد رو مقصر کاربران هستند از بس که مهلتت پرداخت خواستن و پرداخت نکردن به هر حال شرکت هم هزینه های خودش رو داره و این هزینه ها از کاربران تعمین میشه
-
تعداد تشکر ها ازtizparvaz به دلیل پست مفید
-
November 28th, 2014, 03:34
#17
عضو انجمن
پاسخ : به کجا میرویم ؟!

نوشته اصلی توسط
! Omid StaR !
قوانین؟ قوانین سایت ما زاده ی ذهن ماست عزیز
اگر دنیا فقط به قانون بود که....
یه چیزایی هم هست به اسم وجدان و...
عزیز پیشنهاد میکنم ارسال 2 رو بخونی.
امید عزیز
پست شما رو خونده بودم
طرف حرف زور زده ، معمولاً فقط با پرداخت هزینه دیرکرد بکاپ تحویل داده میشه تو همه هاستینگ ها و خیلی جاها هم دنبال این بحث ها نیستن ، بطور مثال یک ساب دامنه ای داریم ما که بک آپ های سرویس های کنسل شده هاستینگ رو به مدت 15 روز اونجا نگه میداریم اگر کسی آمد و خواست بکاپش رو تحویل داده میشه ، بعد از اون دیگه بکاپی نداریم که کلاً تحویل بدیم
حرف من اینه که واقعاً یکسری مشتری ها هم حقوق سرویس دهنده رو رعایت نمی کنند ، زیاده خواهی دارند ، حالا اینکه یک هاستینگ سیاست کاریش اینه که موقعی که زمانش تموم شده بکاپ نمیده به خودش مربوطه و نمیشه بهش خورده گرفت
درمورد مسئله شما ، متاسفانه دوستی ، معرفت و همکاری صادقانه از بین رفته ، نمیگم طبق قوانین ولی طبق دوستی و همکاری باید کار رو انجام می دادن برای شما ، چون حداقل حداقلش اینه که سودی بهشون رسونده بودید
در مورد بگاپ و اینجور داستان ها هم من میگم که نمیشه به طرف خورده گرفت که چرا بکاپ ندادی ، ولی طبق مشتری مداری باید داده بشه ، چرا که من نوعی به عنوان مشتری اسم شرکتی رو به اینصورت هایی که تو انجمن جدیداً مد شده میزنند ، ببینم مطمئناً انتخاب آخرم خواهد بود برای خرید سرویس ازشون
..:: ServerMan , Department of Information Technology - Server Management ::..
خریدار ارزهای دیجیتال ( بیتکوین ، بیتکوین کش ، اتریوم ) : https://t.me/archicom
-
تعداد تشکر ها ازmahdiazarnia به دلیل پست مفید
-
November 28th, 2014, 03:39
#18
عضو انجمن
پاسخ : به کجا میرویم ؟!

نوشته اصلی توسط
mahdiazarnia
امید عزیز
پست شما رو خونده بودم
طرف حرف زور زده ، معمولاً فقط با پرداخت هزینه دیرکرد بکاپ تحویل داده میشه تو همه هاستینگ ها و خیلی جاها هم دنبال این بحث ها نیستن ، بطور مثال یک ساب دامنه ای داریم ما که بک آپ های سرویس های کنسل شده هاستینگ رو به مدت 15 روز اونجا نگه میداریم اگر کسی آمد و خواست بکاپش رو تحویل داده میشه ، بعد از اون دیگه بکاپی نداریم که کلاً تحویل بدیم
حرف من اینه که واقعاً یکسری مشتری ها هم حقوق سرویس دهنده رو رعایت نمی کنند ، زیاده خواهی دارند ، حالا اینکه یک هاستینگ سیاست کاریش اینه که موقعی که زمانش تموم شده بکاپ نمیده به خودش مربوطه و نمیشه بهش خورده گرفت
درمورد مسئله شما ، متاسفانه دوستی ، معرفت و همکاری صادقانه از بین رفته ، نمیگم طبق قوانین ولی طبق دوستی و همکاری باید کار رو انجام می دادن برای شما ، چون حداقل حداقلش اینه که سودی بهشون رسونده بودید
در مورد بگاپ و اینجور داستان ها هم من میگم که نمیشه به طرف خورده گرفت که چرا بکاپ ندادی ، ولی طبق مشتری مداری باید داده بشه ، چرا که من نوعی به عنوان مشتری اسم شرکتی رو به اینصورت هایی که تو انجمن جدیداً مد شده میزنند ، ببینم مطمئناً انتخاب آخرم خواهد بود برای خرید سرویس ازشون
حق باشماست مهدی جان
ولی مشکل اصلی چیه؟
مشکل اصلی اینه بعضی از این اقایون
درمورد بک اپ تو قوانین چیزی نمینویسن
یعنی قانون رو در لحظه و درمغزشون تعیین میکنند برا منافع بیشتر !!!
مشکل اینه. درمورد اون اقا هم عزیز ما صدقه زیاد میدهیم. این هم روش
فدا سر خودم و خونوادم و شما و همکاران
لیکن حتی اونقدر ارزش نداشت که بنده خودمو کوچک کنم دراین باره تاپیک بزنم
ولی فرصت خوبی شد تا کمی دردودل کنیم و از بعضی حرکات حیوانی پرده برداری کنیم
موفق باشید
-
تعداد تشکر ها از Netfollower به دلیل پست مفید
-
November 28th, 2014, 04:47
#19
پاسخ : به کجا میرویم ؟!
بیشتر مشتری ها زیاده خواهن و موقعی که لطفی تو حقشون میکنیم یا به عنوان مثال مشکل نرم افزاری سرورشون حل میکنی فکر میکنند این کارا وظیفه ماست دفعه بعد اگر انجام ندی به فحش میکشن ولی در کل موافقم باهات
atilnic.comبه زودی
Email : atilnic1[at]gmail.com Tell : 045-3232-5473 0936-915-2949
-
تعداد تشکر ها ازomidppm به دلیل پست مفید
-
November 28th, 2014, 05:16
#20
عضو انجمن
پاسخ : به کجا میرویم ؟!
مکالمه مشتری با من ساعت 15:20 :
مشتری : سلام میخوام 1 ساله تمدید کنم . 50% تخفیف میخوام + .... رایگان
من : آقای ... امکانش نیست !
مشتری : یعنی چی امکانش نیست ، شرکت .... هاست 1 ساله میده 10 تومن ، من بهش زنگ زدم گفت به تو میدم 5 تومن !!
ساعت 16:10 همون مشتری زنگ زده به رفیق من که اونم از من سرویس داره .
مشتری : سلام . چند تا سرویس از ... داری
دوستم : 4 یا 5 تا
مشتری : اقا من دارم هاستینگ میزنم . همه سرویس هاتو انتقال بده به من .... ماهیانه 14 تومنه . من سالیانه 5 تومن ازت میگیرم واسه همه سایتات ، ..... رو هر هاست 256 تا رم میده من 4 گیگ میدم
دوستم : ..... امتیازات .... رو مجانی در اختیارم گذاشته
مشتری : هنر کردن ؟؟ اونا کلا رایگانه ، من الان زنگ زدم آلمان به من گفتن مجانیه !
حالا این مشتری عزیز کسی هست که برای نصب وردپرس تیکت میزده چون بلد نبوده ، الان به جمع ""بزرگترین سرویس دهنده های اینترنت "" پیوسته !!
-
تعداد تشکر ها ازapi به دلیل پست مفید