چطور برای تیکت ها موضوع بندی و اهمیت بندی کنیم در whmcs ??
((در بخش کاربری whmcs مشتری که بخواد تیکت بزنه به مدیریت ، هیچ موضوع بندی وجود نداره که موضوع تیکت رو مشخص کنه و تیکت رو ارسال کنه.))
چطور برای تیکت ها موضوع بندی و اهمیت بندی کنیم در whmcs ??
((در بخش کاربری whmcs مشتری که بخواد تیکت بزنه به مدیریت ، هیچ موضوع بندی وجود نداره که موضوع تیکت رو مشخص کنه و تیکت رو ارسال کنه.))
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)