نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 17

موضوع: درخواست پنل نمایندگی با چند شرایط خاص :)

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #8
    عضو جدید
    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    محل سکونت
    تهران،میدان تجریش،کوی محمودی،کوی ناطق،پلاک 5،واحد 1 و 2
    نوشته ها
    0
    تشکر تشکر کرده 
    1
    تشکر تشکر شده 
    6
    تشکر شده در
    6 پست

    پیش فرض پاسخ : درخواست پنل نمایندگی با چند شرایط خاص :)

    نقل قول نوشته اصلی توسط aharnetwork نمایش پست ها
    سلام دوستان
    من نمایندگی پنل اس ام اس میخوام که به غیر از امکانات اولیه امکانات زیر رو هم داشته باشه
    1 - ایجاد نامحدود کاربر
    2 - بخش مدیریت بسته ها
    3 - امکان مدیریت تعرفه
    4 - امکان مدیریت پرداخت ها
    5 - مدیریت مدارک کاربران
    6 - مدیریت پیام ها
    7 - امکان ایحاد تعرفه اختصاصی خطوط برای یک کاربر
    8 - سامانه ی تیکتینگ
    9 - مستقل باشه
    10 - ماژول
    لطفا قیمت هر پیام ( با دکل های مختلف ) و قیمت پنل نمایندگیتون رو بدید . تو پ.خ یا پاسخ پست.
    ممنون
    با سلام و عرض ادب و احترام

    تمامی مواردی که مطرح نمودید را میتوانید با سامانه ما تجربه نمایید...

    1- شما می توانید به تعداد نا محدود کاربر و نمایندگی تعریف نمایید.
    2- می توانید از بخش مدیریت بسته هابی نهایت بسته کاربری با دسترسی ها متغییر ایجاد نمایید.
    3- در قسمت مدیریت تعرفه ها نیز می توانید بی نهایت تعرفه کاربری و نمایندگی ایجاد نمایید با هر قیمتی که خودتان می خواهید.
    4- از قسمت مدیریت پرداختی و شارژ های می توانید پرداخت های کاربران و زیر کاربران خودتان را به همراه سودی که شما در هر شارژ می کنید را مشاهده نمایید و یا اینکه از قسمت مدیریت کاربران تراکنش مالی را کامل ببینید.
    5- از قسمت پنل نمایندگی این امکان قابل دسترسی می باشد و هم این امکان دارد که ما مدارک کاربرانتان را تایین نماییم و یا اینکه خودتان تایید نمایید.
    6- این امکان از دو طریق قابل دسترسی می باشد، یک اینکه کل پیامک های ارسالی تمامی زیر مجموعه های خودتان که شامل کاربران نمایندگان شما نیز می شود را در قسمت مانیتورینگ کاربر ببینید و یا اینکه در مدیریت کاربران پیامک های ارسال هر کاربر را مشاهده نمایید.
    7- شما می توانید هر مبلغ دلخواهی را برای خطوط برای کاربران خود تعیین نمایید.
    8- سامانه پشتیبانی و یا همان تیکتینگ نیز با امکانات حرفه ای برای نمایندگان در نظر گرفته شده است. هم می توانید درخواستی را به کاربر مورد نظر خود ارسال کنید و آن را پیگیری نمایید و قسمت های دیگری که در قسمت پشتیبانی وجود دارد.
    9- کاملا مستقل می باشد و شما می توانید با طراحی قالب اختصاصی خود و طراحی صفحه لاگین اختصاصی و همینطور لوگو و شرایط دیگر کاملا مستقل از ما عمل نمایید.
    10- زمانیکه سامانه نمایندگی خود را فعال می نمایید یک امکان در کنار پنل نمایندگی خود می بینید با نام افزونه های پیامکی که تمامی ماژول ها در آن وجود دارد و میتوانید از آنها استفاده کنید.
    سامانه نمایندگی ما به دو صورت سالانه و مادام العمر ارائه می گردد که به صورت سالانه 119,000 تومان ( در سالهای بعدی 30% تخفیف به صورت پلکانی ) و به صورت مادام العمر 199,000 تومان و تعرفه 72.2 ريال

    وب سایت : www.payamak.pro
    تلفن تماس : 451 51 268 ( 021 ) { اختصاصی بخش فروش : 8865 2274 (021) }
    در خدمت شما هستیم
    موفق باشید
    ویرایش توسط ramzafzar : November 17th, 2014 در ساعت 17:19 دلیل: درج اطلاعات تماس

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •