خیر مهم نیست ولی از یک سمت به این موضوع نگاه کنید میشه فهمید که این آقایان با رد تعداد کاربران فقط به دنبال منافع خودشان هستند
مثلا گفتند که این تعداد درست نیست و شما دروغگو و کلاهبردار هستید
با این تفاسیر میشه نتیجه گرفت که راحت با رد آمار بنده صرفا در پیشبرد اهداف خود گام برمیدارند و شرکت ما را یک شرکت دروغگو ومتقلب جلوه میکنند
هرچند که به گفته دوست عزیزم مهندس صالحی مدیر شرکت آریانقش ایمان دارم
ایشون فرمودند چاه کن همیشه ته چاه است،میدونی چرا؟ چون لیاقتش همون ته چاه است
بنده نمیگم آخر علم ایمیل مارکتینگم و خدایی دوستان زیادی از همین انجمن وب هاستینگ تالک بارها نسبت به بنده لطف داشتند و راهنمایی کردند ولی خب ناراحت میشم و قلبم درد میگیره که در جامعه ما به جای کسب دانش و درست کار کردن تیشه به ریشه دیگران میزنند
دوست عزیز خیلی راحت با یه جمله دیگران رو میشه زیر سوال برد و تا بیای ثابت کنی که همه کذب بوده آبرویی برات نمونده
بنده هیچوقت اسم کسی رو نیاوردم ولی راهبر شاپ کیپر متاسفانه عین بچه ها با حرف دیگران همسو میشه
من نمیدونم چه چیزی نصیب این آقا میشه ولی به خدا اگر کسی یک ذره از خدا و قیامت میترسیدن چنین همسویی نمیکردن
بنده بیش از 4 سال هست که در مورد ایمیل مارکتینگ واقعا شبانه روز زحمت میکشم،شب ها تا ساعت 4 بیدارم و صبح ساعت 7 مجدد شروع به کار میکنم
سایت های خارجی،منابع خارجی،جستجوی آخرین متد و کانفیگ ها و تغییرات گوگل و یاهو همه از صبح تاشب به دنبالم هستند
با دیتاسنترهای مختلف چونه زدن،و خیلی چیزای دیگه
بعد یه نفر پیدا میشه و هیچ دانشی نداره و حتی دستورات ساده لینوکس رو نمیدونه و حتی چیزی از شرایط ایمیل مارکتینگ نمیدونه و متاسفانه میاد و اظهار نظر میکنه و دیگران رو به هزاران تهمت و دروغ بخواد از سر راه برداره
دوست عزیز شخصی میاد یه vps معمولی میگیره و بعدم کلی ارسال اسپم و بعد ادعای استادی میکنه
میاد و راحت اسم میاره و از خدا نمیترسه و راجعبه دیگران حرف میزنه
به خدا بنده مشتری دارم که بش از 3 ساله بامن کار میکنه و باعث افتخارم هست
مشتری هم داشتم که گفته راضی نیستم و هزار دلیل بی جهت آورده و بعد از بررسی فهمیدم بی جهت بهانه آورده ولی با همه این اوضاع مبلغ رو عودت دادم
خب هیچکس نمیتونه بگه صددرصد سرویس عالی داره حتی میل چیمپ
بنده درحال حاضر ارزانترین سرویس ها را ارئه میدم و بارها به درخواست کاربرام پنلشون رو سایت به سایت انتقال دادم تا به رضایت کامل برسند چون درخواست داشتند
ما هم مشتری راضی و هم ناراضی داریم صادقانه میگم
خیلی هاشون دلیل نارضایتی رو تماس های تلفنی میدونند
انصافا خود شما قضاوت کنید باتوجه به حجم بالای کاربران و مشاوره متقاضیان جدید آیا پاسخگویی آنی تلفنی من و دو نفر از همکاران در طی 24 ساعت(البته بعضی از کاربران توقع دارن) جوابگو هست؟
در صورتی که ما پاسخگویی تیکت دارم و دو تا اپراتور به صورت 12 به 12 ساعت پاسخگو هستند
مثلا یکی با لحن بدی گلایه میکرد که شب ساعت 11 تماس گرفتم جواب ندادی،خب عزیز ما تمام سعی خودمون را برای پشتیبانی بیشتر به کار بستیم ولی واقعا توقع زیاد از حد بعضی ها باعث میشه که برن سراغ امثال عبدالملکی و به قول ایشون ناله کنند
همین خود عبدالملکی 3 ماه از ما سرور داشت،به جان تک فرزندم اگر یکبار زنگ میزد جواب نمیدادم بلافاصله پیامک میزدو کلی حرف نامربوط تحویل میداد
خود بنده 3 تا خط برای پاسخگویی دارم به نظر شما وقتی بایکی از خط هام حرف میزنم میشه دیگری رو همزمان پاسخ مناسب داد؟
بنده نمیگم 100 درصد عالی پشتیبانی کردیم ولی به خدا قسم 200 درصد بیشتر از توانمان من و همکاران مایه گذاشتیم
متاسفانه در مورد ایمیل مارکتینگ ما محدودیت متخصص پشتیبانی داریم،ولی ما در زمینه پیامک هیچ مشکلی نداریم چراکه منشی شرکت هم میتونه پشتیبانی بده ولی ایمیل مارکتینگ چیزی نیست که همه کار کنان شرکت مسلط به این امر باشند
به جان بچه ام ماه گذشته شمال بودم و به قولا رفته بودیم تفریح با خانواده بعد از 3 سال،به خدا با سیم کارت و لپ تاپ کانکت میشدم و انجام وظیفه میکردم
بنده و همکاران چیزی کم نگذاشتیم و قضاوت امر با دیگران و خدای خودشان
ولی متاسفانه الان بحث بحثه آبروی ماست
چراکه ناجوانمردانه برای جذب مشتری چوب حراج به آبروی مردم میزنند
اینها آمار بنده رو چماقی کرده اند برای خراب کردن من و شرکتم
به هرحال ببخشید اگر طولانی سخن گفتم