نقل قول نوشته اصلی توسط samansystems نمایش پست ها
بعضا مشاهده شده برخی از همکاران اقدام به ارائه اطلاعات اشتباه در مورد زرين کارت ميکنن که لازم ميدونيم به روش های مختلف اين اطلاع رسانی رو انجام بديم.
شايد برای عزيزانی که از کارت استفاده کردن اين موارد واضح باشه و اين پاسخ تکرار مکررات باشه ولی برای بعضی عزيزان که اطلاعات اشتباه ميدن لازم هست شفاف سازی صورت بگيره:

زرين کارت يک کارت متصل به شبکه شتاب هست با تمام قابليت هایی که کارت های شتاب دارن.
يعنی زرين کارتی که در جيب ما و شما خواهد بود ان شاء الله دقيقا مشابه همون ملت کارتی هست که در جيب شما عزيزان هست.
شما ميتونيد موجودی کارت رو از کليه خود پرداز های متصل به شبکه شتاب دريافت کنيد.
و از کليه خود پرداز های متصل به شتاب کارت به کارت کنيد.
يا از کليه POS ها خريد کنيد.
و يا با ست کردن رمز دوم از کليه درگاه های پرداخت آنلاين خريد کنيد.

و اما مزيتی که در زرين پال برای اين کارت تعريف شده تسويه آنی (زير 400 هزار تومان) هست.
يعنی لازم نيست شما حتی 10 دقيقه يا يکساعت منتظر بشيد تا وجه به کارت شما منتقل بشه.
آنی يعنی به صورت آنلاين و بدون دخالت نيروی انسانی

برای سفارش کارت هم ميتونيد از مسير زير اقدام کنيد:
https://ir.zarinpal.com/zarincard

کارت دو تا سه هفته بعد از درخواست به آدرس پستی ثبت شده تحويل داده ميشه.
جوابیه شما در خصوص درگاه مستقیم :

برای استفاده از درگاه مستقيم با نام و لوگوی وبسايتتون بايد ماهانه بيش از 50 تراکنش داشته باشيد و درگاه عادی و مستقيم هر دو در کنار هم فعال باشن و انتخاب درگاه برعهده کاربر باشه.
اگر تاييد ميکنيد درگاه عادی رو فعال کنيد تا تراکنش روی سايت داشته باشيد و بعد از رسيدن تراکنش ها به حد تعريف شده اطلاع بديد تا درگاه مستقيم هم فعال بشه.


ما در کنار زرین پل چندین درگاه دیگر داریم وقتی کاربر خودش به انتخاب خودش بر فرض ملت یا پارسیان رو انتخاب کرد ما چطور میتونیم تضمین تراکنش در ماه داشته باشیم !!!!!!!!! لطفا در قانون خودتون کمی تجدید نظر نمائید.