-
تجربه های خودتون رو منتقل کنید.
سلام دوستان من حدوداً 1 ماه میشه که به شغل شما گرایش پیدا کردم و ریسلری گرفتم. البته با توجه به رشته ی تحصیلی و علاقه ی شخصی خودم به این کار رو آوردم و حالا می خواستم اگه امکان دارشته باشه تجربیاتتون رو برای ارائه پشتیبانی هر چه بهتر به من و دیگر دوستان منتقل کنید تا استفاده کنیم. البته با کمک دوست عزیز آقای فخرائی کمی با این کار آشنا شدم.
لطفاً اگه این موضوع قراره حذف بشه قبلش مطلع کنید یا ایرادش رو بگید تا خودم ویرایش کنم.
-
-
July 3rd, 2010 20:55
# ADS
-
عضو انجمن
پاسخ : تجربه های خودتون رو منتقل کنید.
سه اصل مهم : بک اپ - بک اپ - بک اپ
-
تعداد تشکر ها ازAli-718 به دلیل پست مفید
-
عضو دائم
پاسخ : تجربه های خودتون رو منتقل کنید.
هاست فروختن رو ول کنید.
من بعد یه سال الان تازه فهمیدم سود تنها در فروش سرور و سرور های مجازی هست .
معروفیت تنها در هاست فروختن با کیفیت بالا البته قیمت هات باید سر سام آور باشه .
اصل مهم در هاستینگ هم : همون که دوستمون گفت : بک آپ
-
تعداد تشکر ها ازasrhosting به دلیل پست مفید
-
عضو انجمن
پاسخ : تجربه های خودتون رو منتقل کنید.
با تک هاستر شدیدا مخالفم!
تیغ زدن هنر نیست!!
البته اونیکه ایشون میگن مربوط به پارس دیتا و ... میشه که اونا هم گرون میدن ولی در برابر هزینه خدمات هم میدن هرکسی هم بتونه اون خدمات رو بده حتما اون قیمت رو میگه!
بک آپ یکی از مهمترین اصول هست ( البته تو یه سرور جداگانه نه روی همون سرور )
در مورد پشتیبانی هم به نظرم پشتیبانی آنلاین ندین بهتره ( منظورم پشتیبانی یاهو و لیوزیلا و ... هست) چون ممکنه بعدا مشکلاتی واستون پیش بیاد.
آخرین و مهمترین توصیه: اگه امروز ریسلر هستین و خرجتون کم هست به فکر ارزون فروشی نیافتید چون به امید خدا قراره فردا خودتون سرور بگیرید. همیشه قیمتی بدین که هم کفاف امروزتون باشه هم کفاف فردا! ( به قول معروف دیروز، امروز، فردا :دی )
پ.ن: از پیش کسوت ها معذرت میخوام که تو کار اونا دخالت کردم چون توصیه رو بزرگترها میکنن!
Google is your friend. All smart people use Google before asking dumb questions.
-
تعداد تشکر ها ازSabaData به دلیل پست مفید
-
عضو دائم
پاسخ : تجربه های خودتون رو منتقل کنید.
بکاپ - پیشتیبانی خوب - قیمت مناسب - کیفیت خوب
می خانه اگر ساقی صاحب نظری داشت
می خواری و مستی ره و رسم دیگری داشت
-
تعداد تشکر ها ازrn4j1m1 به دلیل پست مفید
-
پاسخ : تجربه های خودتون رو منتقل کنید.
از جوابهای شما خیلی ممنونم به نظرم اصول مهمی باشه ، نظر استارهاست رو قبول دارم چون واسه خودم خیلی مهمه. البته تکهاستر بر اساس تجربه این حرف رو زدن و نظرشون تقریبا با آقای فخرایی یکیه اما چون دوست دارم که این کار رو تجربه کنم فعلاً ادامه میدم. البته شاید خیلی زود منم به همین نتیجه برسم. با نظر صبا دیتا هم در رابطه با تیغ زدن مردم موافقم چون به هیچ وجه دوست ندارم که یکی دیگه پیدا بشه که من رو تیغ بزنه در ضمن من این همه خرج نکردم که جیب مردم رو خالی کنم ، خرج میکنم که راه و رسم محبوب بودن رو یاد بگیرم. فقط اگه بیشتر توضیح بدن و بگن که چرا از پشتیبانی آنلاین صرف نظر کنم ممنون میشم و در نتیجه با نظر rn4j1m1 موافقم و قبولش دارم چون کیفیت خوب و پشتیبانی خوب قیمت مناسب رو هم به همراه داره.
در کل از همه شما ممنونم مباحث خیلی خوبی رو به من منتقل کردید.
ویرایش توسط persianuser : July 11th, 2010 در ساعت 21:46
-
-
عضو دائم
پاسخ : تجربه های خودتون رو منتقل کنید.
پشتیبانی آنلاین یعنی :
دو برابر شدن دردسر ها
به نظر من هم محبوبیت تیم پشتیبانی زیر سوال می ره
تیکتینگ بهتره راه حل هست .
آقای صبا دیتا من منظورم اصلا تیغ زدن مردم نبومده و نیست ... مردم ما خودشون خودشون رو تیغ می زنن ! می گن : چون هاست این سرویس دهنده قیمتش بالاس حتما خوبه !
در مورد سرور فروختن و سرور مجازی همین قدر دوست عزیز بگم که درد سر هاتون تقریبا نصف می شه با خیال راحت کار می کنی . اگر وجدان کاری و علم بالایی داشته باشید به عنوان یه شغل بسیار مناسب هست .
-
تعداد تشکر ها از asrhosting به دلیل پست مفید
-
پاسخ : تجربه های خودتون رو منتقل کنید.

نوشته اصلی توسط
takhoster
پشتیبانی آنلاین یعنی :
دو برابر شدن دردسر ها
به نظر من هم محبوبیت تیم پشتیبانی زیر سوال می ره
تیکتینگ بهتره راه حل هست .
آقای صبا دیتا من منظورم اصلا تیغ زدن مردم نبومده و نیست ... مردم ما خودشون خودشون رو تیغ می زنن ! می گن : چون هاست این سرویس دهنده قیمتش بالاس حتما خوبه !
در مورد سرور فروختن و سرور مجازی همین قدر دوست عزیز بگم که درد سر هاتون تقریبا نصف می شه با خیال راحت کار می کنی . اگر وجدان کاری و علم بالایی داشته باشید به عنوان یه شغل بسیار مناسب هست .
خوب من آدونیس رو از آقای داوری خریدم و فکر میکنم به عنوان یه سیستم محبوب سرویس تیکت رو هم داشته باشه که حتماً داره. در مورد پشتیبانی آنلاین باز هم نتونستم خودم رو راضی کنم چون خیلی از ارائه دهنده های میزبانی وب از این سرویس استفاده می کنند ، از جمله justhost , hostgator , greenreseller , hostclear , subhosting و ... از ایران هم مبشه به مبناهاست و هاست ایران اشاره کرد. البته خوبی هاستینگهای خارجی این هستش که 24 ساعته آنلاین هستن.
بنابراین اگه امکان داره بهتر و واضحتر با دلیل توضیح بدید که چرا مناسب نیست از نظر شما؟ البته شاید برای یک آدم بی تجربه مثل من سخت باشه اما خوب واسه همین با شما نظر می خوام که معایب و مزایای این حرفه رو بهتر درک کنم. راستی یه سوال دیگه هم داشتم ، به نظر شما انجام تبلیغات متنی هم گزینه مناسبی هست یا نه مثلاً توی سایت پرشین گیگ؟ البته چندجا تبلیغات بنری هم انجام دادم. لطفاً نظرتون رو در مورده تبلیغات هم ذکر کنید.
سپاسگذارم.
ویرایش توسط persianuser : July 3rd, 2010 در ساعت 23:15
-
-
پاسخ : تجربه های خودتون رو منتقل کنید.
-
تعداد تشکر ها از M-Soltani.ir به دلیل پست مفید