سلام حمید جان.
این کار خوبه. گفتن این جمله که نه، نمیشه و یا بازار پر شده از این موارد، یکم مبتدیانهست، چون نمونههای زیادی هستند که شرکتهای جدید راهاندازی شدن و موفق هم شدن!
ولی خب یه سری شرط داره که اگه انجام نشه، نمیشه موفق شد. برای ورود به هر بازاری اول باید نیازهای بازار رو شناخت و بعد با دید باز وارد اون شد. من تو سه کلمه خلاصش میکنه. کیفیت، پشتیبانی و خلاقیت
کیفیت خیلی مهمه. حتی برای اولین روز شروع کار و اولین مشتری!
مورد دوم پشتیبانی هست که متاسفانه اکثر شرکتهای این حوضه ایران ضعیف هستند. پیشنهاد میکنم بطور مثال پشتیبانی 5دقیقه ای راه بندازید! یعنی طوریکه پاسخ مشتری در هر شرایطی زیر 5دقیقه ارسال بشه.
خلاقیت هم مهمه که خودت استادی.
ارادتمند