تو يک جامعه بزرگی که 100 هزار کاربر داره و بيش از 15 هزار پذيرنده فعال داره، وجود 0.2% انتقاد و نارضايتی هم طبيعی هست.
که البته ما برای حل اين مشکل هم قدم برميداريم.
سعی ما بر اين هست در مرحله فعلی با حذف کارمزد ها و افزايش زمان تسويه حساب و آنی کردن اون (برای ارقام زير 400 هزار تومان) کاربران رو راضی کنيم.
و ان شاء الله همچنان بايد منتظر سرويس های جديد و بديع از زرين پال باشيم.





 
			
			 
  
  پاسخ : اختلال در درگاه بانک سامان
 پاسخ : اختلال در درگاه بانک سامان
				 نوشته اصلی توسط xphost
 نوشته اصلی توسط xphost
					
 
					
					
					
						 پاسخ با نقل قول
  پاسخ با نقل قول