سلام شما باید آی پی جدید خریداری کنید و ست کنید برروی سرور که ایمیل های ارسال از SMTP با آی پی مجزا ارسال شوند.
و اگر هم این کار را نخواستید باید سرور رو عوض کنید در هر دو حالت IP جدید باید بگیرید.

/etc/exim.conf هم اگر درست ست کنید و صحیح کانفیگ شده بشه مشکل حل میشه در این قسمت می توانید آی پی جدید وارد نمایید

گاهی اوقات لازم است IP ارسال ایمیل را تغییر دهیم مانند زمانی که IP سرور در block list قرار گرفته و تمام ایمیل های ارسالی برگشت می خورد.
برای این کار فایل زیر را ویرایش نمایید:
nano /etc/exim.conf



در این فایل خطی که شامل عبارات زیر است را پیدا کنید:



remote_smtp:

driver = smtp



و زیر خط دوم عبارت زیر را اضافه نمایید:
interface = IP



به جای IP در عبارت با IP مورد نظر را وارد نمایید و درپایان سرویس exim را restart نمایید.
service exim restart