عزیزم یکی از ابتدایی ترین درسها در همین موارد روانشناسی رنگ ها میباشد شما چه جور این قدر بد از رنگ ها برداشت میکنید این رنگه که میتونه قبل از مطالب و محتوا سایت هدف و خدمات شرکت رو در ضمیر ناخوداگاه بازدید کنندگان ایجاد کنه اگر کمی در طرح های حرفه ای نگاه عمیقتری بیندازی متوجه میشوی که طرحاشون باهاتون حرف میزنند واقعا متاسفم که به عنوان یک تحصیل کرده همینجوری و بدون نگاه دقیقتری نظرتون رو در مورد رنگ ها بیان میکنید . این لحن صحبت کردنتون برای یک تحصیل کرده و طراح حرفه ای اصلا مناسب نیست . در ضمن هیچ وقت در مورد دیگران زود قضاوت نکنید .
معنی و مفهوم برخی از رنگها
قرمز: عشق - مقاومت - احساس قدرت - انرژی - هیجان - خطر - رهبری ...
نارنجی: راحتی - دوستی - اطمینان - اعتماد - جرات - استواری - سرزندگی ...
زرد: کنجکاوی - هوش - شفافیت - سرگرمی - احتیاط - خوشی ...
سبز: هماهنگی - طبیعت یا طبیعی بودن - شفا دادن - زندگی - سلامت - پول ...
ابی: بردباری - عشق و علاقه - صلح - اسایش خطر - قابلیت اطمینان - ثبات و پایداری ...
بنفش: ازادی - استقلال - اصالت - جاه طلبی - وقار - مقام - تجمل ...
قهوه ای: خاکی بودن - طبیعت - ماندگاری - راحتی - اعتبار - اولین بودن ...
سیاه: ظرافت - زیبایی - وقار - کمال - مهیج - قدرت - اداب و رسوم - سبک و روش ...
سفید: کیفیت - اسان - سادگی - پاکیزگی - خلوص و پاکی - شادابی ...
اینها حسهایی هستند که در چشم و ذهن بازدید کنندگان به سرعت اثر میگذارد و میتونید به سادگی با انتخاب رنگ و ترکیب رنگ مناسب پیغام خود یا شرکت یا سازمان را به بازدید کنندگان خود القا کنید






پاسخ با نقل قول