نقل قول نوشته اصلی توسط samansystems نمایش پست ها
اگر مشکل اختلاف حساب داريد، راهکارهای خاص زرين پال رو پيشنهاد ميکنيم.
سايت های بزرگ و خوب زيادی ازين راهکارها استفاده ميکنن که تنها دو نمونه اون فيس نما و شبکه تبليغات هستند.
معدل 90 روز اخیر ما چیزی حول و حوش 80 میلیون بوده طبق سند بانک . با اینکه تقریبا فشار کمتری داشتیم
با این حجم تبادلات مالی توجیه داره کارمزد به درگاه پرداخت کنیم ؟!!
نقل قول نوشته اصلی توسط Riko نمایش پست ها
ارزش مادی داره ولی ارزش معنوی نداره بهتره که مال خوده بانک استفاده کنی.
ارزش مادیش مد نظر نیست
امکاناتش مورد توجه هست !

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط BazPardakht.Com نمایش پست ها
بزرگترین ایرادی که داره و متاسفانه فابل رفع هم نیست

در درگاه آسان پرداخت (پرشین سوئیچ یا آپ) از کارت های بانک ملت مبالغ زیر 5000 تومان نمی تونید پرداخت کنید
و متاسفانه این محدودیت رو خود شرکت به پرداخت برای تراکنش های این درگاه آسان پرداخت گذاشته چون می دونه که شرکت پرشین سوئیچ یه رقیب سرسخت هست
ولی با این کارش فعلا جلوش رو گرفته و امکان رشد بهش نمی ده
این مشکل فکر نکنم واسه ما مشکل به حساب بیاد
چون چنین تراکنشهایی نداریم کلا

یک مشکلی که میتونه درگاه واسط داشته باشه (سوای مشکلات و فیدبکهایی منفی که منتظر هستم استفاده کننده ها بیان کنند) عدم اعتماد مردم هست !
چون طبق آماری که گرفتم اگثر مردم و مشتریها از بین آیکنهای بانکها و درگاه ها آیکن بانک رو کلیک میکنند موقع پرداخت اینترنتی
و همچنین صفحه پرداخت هم مهمه و مردم و کاربران عادی (در مقابل کاربر مطلع) به صفحه مثلا بانک ملت خیلی بیشتر اعتماد دارند

مثلا در گذشته برای مدت کوتاهی (در حد چند ساعت) درگاه ملت رو با پی پال عوض کردیم
مردم هی زنگ میزدند پشتیبانی و در مورد اعتماد به صفحه جدید میپرسیدند و باید برای هرکدوم زمان زیادی سرف میکردیم و توضیح میدادیم که آقا|خانوم عزیز این صفحه پرداخت درسته و موردی نداره و . . .

در کل مردم به تغییرات حساس هستن و به راحتی نمیپذیرنش