بله درست میفرمایید.
یکی از نمونه ها کاربران سامانه بودن که اقدام به کلاه برداری میکردن و اتفاقا اینماد هم داشتند و هیچ اتفاقی براشون نیفتاد.
مجموعه ماندگار پیامک برای 3 یا 4 سال بودن در فضای وب بودن نیست. روی اینکار سرمایه گذاری کردیم و مبنای رشد مجموعه هست و قصد جذب کاربر و نماینده داریم نه اذیت کردنشون که هم بدنامی برای خودمون بشه و هم تمامی برنامه ریزی هایی که انجام شده از بین بره.
کاربران و نمایندگانمون میتونن گواه تعهد مجموعه ما جهت پشتیبانی باشن ، این مجموعه هر کاری حتی در خارج از زمینه سامانه پیام کوتاه و حتی در بعضی موارد مشکلاتی که برخی کاربران با سیستم خود داشتند و نمیتونستن وارد سامانه بشن رو براشون رفع کرده است.
پشتیبانی کاربران و نمایندگان در تمامی روزها وساعات انجام میشه و تنها به ساعات کاری بسنده نمیکنیم چون مشکلات مربوط به ساعات اداری نیست و هر زمان ممکنه پیش بیاد.
خوش حال میشیم بتونیم هر گونه ابهامی که براتون وجود داره رو برطرف کنیم.
- - - Updated - - -
در مورد برگشت وجه هم تازمانی که اون وجه طرف خدماتی که کاربر نیاز داشته نشده باشد بهشون بر میگردهمقل خطی که قراره خرید بشه و قبل از پرداخت هزینه خط از طرف ما کاربر انصراف بده هزینه رو کامل برمیگردونیم.
هزینه های شارژ پیامک داخل سامانه هم به دلیل اینکه عینا از خریداری میشن، امکانش رو نداریم برگردونیم البته موارد استثنایی هم هستن که کاملا به شرایط بستگی داره.
- - - Updated - - -
1 مورد درخواست نمایندگی دیگر ثبت و واگذار گردید.
تنها 2 لایسنس باقی مانده است