اینا معنی پینگ رو نمیدونن میگن زیر 500 نرماله این از این نامه رانژه ارسال شده مخابرات هم گزارش رو ارسال کرده خط بنده خدا رو وصل نکردن گفتن رانژه نشده ولی لینک هم داشت با یوزر و پسش کانکت میشد حتی صفحه آسیاتک می اومد.ترافیک فرق سرور داخلی رو نمیدونن برای اینترانت گفت حتما باید با سایت آی آر دان کنی هر چی در مورد سرور گفتم قبول نمکرد فقط گفت آی آر در صورت راسخون دان نت هست ولی سرور داخلی.پورت رو نمیتونن ریست کنن با هزراتا بهانه ریست نمیکنن.دانلود شبانه که پایین تر از حد میده
این طرح بسته ها هم که میگین خوبه اره خوبه فقط برای مودم خوبه و اون طرفی که میخواد برای بار اول بگیره خوبه تمام شرکتا طرح میزارن های وب که خیلی طرح خوبی داشت یا شرکتای دیگه.مهم شبانه هست اینا اصلا به مشتری بها نمیدن شکایت کنی سه روز بعد زنگ میزنن آخرش مشکلت رو حل نمیکنن
برای تست سرعت میگن برو از سافت 98 دان کن درسته سرور داخلی رو میگن تست کن ولی این از خود دیتای آسیاتک هست که تو اکانتیک سرعت بالا میدن واسه دیتای خودشون اگه برای تست میخوان برن بگن رو یه سایتی که دیتاسنترش آسیاتک نیست تست کنن
وقتی فاکتوری پرداخت شده و کد دیجیتال خورده پشتیبان نیاد میگه پرداخت نشده
حتما برای شما پشتیبان خوبه من که هر وقت زنگ زدم خوب نبودن میتونید تو پی سی هم از بچه سوال کنین
به امتحانش می ارزه
سرور داخلی رو باید خوب بدن نه در این حد باید بیشتر از اون چیزی که فکرشو کرد بدن
اینا اومدن سرور داخل رو بالا دادن که بگن سرعت بالاست