شاتل طبیعتا قرارداد sla داره. اگرم نداشته باشه یعنی شما سرویس رو اینطور که هست خریداری کردید. پس قانونا شاتل مسئولیتی نداره.

حالا اگر شما شکایت کنید و به جایی نرسید شاتل هم میتونه از شما شکایت کنه و هزینه های دادرسی و وکیل و زمان هدر رفته و اعاده حیثیت از شما درخواست کنه که البته نمیکنه.

بهتر هست با خودشون صحبت رو ادامه بدید یا اینکه یک لیوان آب سرد بنوشید و سرویس رو کنسل کنید. اینجا هم ایران هست یادتون نره. برای این مسائل شورای حل اختلاف میفرستن که حداقل باید 2 سال تو صف باشید.