نمایش نتیجه های نظرسنجی ها: آیا مشترک شاتل هستید یا بوده اید؟ اگر بله درصد رضایت شم

رأی دهندگان
28. شما نمی توانید در این نظرسنجی رای دهید.
  • کاملاً رضایت دارم

    3 10.71%
  • رضایت دارم

    3 10.71%
  • متوسط

    7 25.00%
  • ضعیف

    4 14.29%
  • بسیار ضعیف

    11 39.29%
نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 47

موضوع: درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل

Threaded View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #11
    عضو انجمن SixthElement آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Aug 2013
    نوشته ها
    269
    تشکر تشکر کرده 
    258
    تشکر تشکر شده 
    442
    تشکر شده در
    263 پست

    پیش فرض

    اگر به قدرت باشه تو همون جشنواره فاوا که شرکت برتر شدن ماهم تنها شرکت خصوصی برتر در زمینه خدمات ارائه محتوای الکترونیک شدیم. ما برای این برتری ها شبانه روز جون میکنیم و این جماعت با این سرویس بدشون نمی تونن این رده ها رو حفظ کنن. مشکل اینجاس که کسی نه شکایتی می کنه و نه خبری جایی درج میشه.طبیعیه هیات داورانی هم که مقایسه می کنند چیز غیر عادی ای نمی بینن.
    فکر می کنم شاتل مخفی کاری می کنه...

    فانوس ام عزیز مشکل همینجاس. 400 مگ یعنی 3 تا stm1 یعنی سه تا ماهی 27 میلیون تومن. اگه خرج کاربرا نشه پولش تو جیب کی میره؟

    به نظر من مقصر خود ماهاییم که سرویس بد می گیریم و صدامون هم در نمیاد. در صورتی که الان اوضاع همه چیز بهتره و کسانی هستند که صدای ما مصرف کننده ها رو بشنوند...

  2. تعداد تشکر ها از SixthElement به دلیل پست مفید


اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 7
    آخرين نوشته: July 30th, 2017, 18:03
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: June 21st, 2017, 18:51
  3. پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: December 10th, 2014, 13:31
  4. پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: November 29th, 2013, 17:02

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •