پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
نوشته اصلی توسط sixthelement
سلام.
سرویس ما adsl نبوده خیر سرش ، پوینت تو پوینت وایرلس بوده. ساختمان 5 طبقه و با دید حداقل 75% تهران. از همه این ماجراها بگذریم، دوستی دارم در رده های بالای وزارت ict. به من گفت میتونید برین کمیسیون تنظیم مقررات اونجا شکایت کنید. دولت جدید بسیار پیگیره و حتی اگه چندین مورد شکایت بشه ممکنه تا تعلیق مجوز هم پیش بره. من میرم پیگیری می کنم، چون واقعاً به شعورم توهین کردن.
طرف وقتی چند ساله isp برتر کشوره به نظر شما میاد کسی به حرف شما توجه کنه؟
من عصر انتقال داده ها کارمند بودم
مدرک مستند بردم که اینا هر 1 گیگ که میفروشند 400 مگ می***ند
آخر سر خودم اخراج شدم
شرکت امسال رتبه 3 ارزیابی اپراتورهای برتر رو آورد