نقل قول نوشته اصلی توسط SixthElement نمایش پست ها
سلام دوستان

چند وقت پیش به اشتباه از شرکت شاتل سرویس اینترنت بی سیم گرفتیم که خوب اوایل راضی کننده بود. اما بعد از مدتی (احتمالاً بعد از طوفان تهران) کلاً دچار افت کیفیت سرویس به شکل وحشتناکی شدند. خلاصه بعد از روزها و ساعتها کل کل با بخش پشتیبانی این شرکت طی 68 تماس ثبت و ضبط شده و برو بیای سر کاری به اصطلاح کارشناسان بسیار بی سواد این شرکت گرامی تصمیم به پس دادن سرویس و قطع اشتراک گرفتیم. متاسفانه در نهایت بی احترامی و دور از جان شما خر فرض کردن و سنگ قلاب کردن ما درمدت چند روز به بهانه اینکه از زمان قرارداد شما 4 روز گذشته و شما 7 گیگا بایت ترافیک داشتید (در صورتی که سرویس قطع بوده و با توجه به 256k بودن سرویس و در اوج خرابی به اذعان کارشناسان این شرکت نمیدونم چطور این داده جابجا شده) مبلغی به ما بازگردونده نمیشه. خوب تا اینجاش که هیچ مبلغ اصلاً عدد قابل توجهی نیست. گفتیم بهشون که خوب حالا پول ما رو که نمیدید حرومتون، این آنتن بی خاصیتی که کلی هم گرون تر به ما فروختید رو وردارید ببرید و پول ما رو پس بدید، در جواب میگن کارشناس باید بیاد بررسی کنه !!!! والا نمی فهمم این دیگه چه صیغه ایه. از طرفی هم کارشناسشون میگه به ما ربطی نداره. آنتن روخود شما خریدید و پس نمی گیریم.

نمیدونم جایی هست که بتونیم بابت این سرویس بدشون که به ما دادند و خسارت دو ماه قطع و وصلی و درنهایت به مشکل خوردن پروژه های ما و حقوق پرداخت شده به کارکنان در ازای کار نکرده رو گرفت ؟ یا حد اقل جایی شکایت کرد از این دوستان که الکی و بی جهت به خودشون شرکت سرویس دهنده برتر کشور رو ندن. باور کنید شرکت های خیلی کوچیکتر از اینا واقعاً هم احترام بیشتری به آدم میگذارند و هم سرویس بهتری میدن. این مشکل فقط مشکل ما نیست. به دلیل فعالیتمون با چندین شرکت و سازمان کوچیک و بزرگ در تماس هستیم ، بدون اغراق کسی از دوستان ما نیست که مثل سابق ازشون راضی باشه.

حالا گذشته از این صحبتها به نظر شما کاری میشه کرد ، یا جایی برای شکایت وجود داره؟ برای تمام صحبت هام مدرک و سند دارم که در صورت صلاحدید میتونم به معرض عام بگذارم.

پیروز باشید.
یک سری پورت های امنیتی روی برخی سرویس هامون هست که فقط با آنها کار میکنیم بعد چند وقت دیدیم نمیشه دیگه کار کرد.

به پشتیبانی گفتیم چرا اینجوریه چی کار کردید؟ گفتند بررسی میشه تماس میگیریم. آخر تماس گرفتن به دلیل مسائل امنیتی پورت هاتون را بستیم :- | گفتیم خانوم چه امنیتی باز کنید ما داریم کار میکنیم گفتن نمیشه باید بسته بمونه :- |

همیشه برای دفتر کارتون از چندین مرکز نت تهیه فرمائید ، ما خیلی راحت سوئیچ کردیم رو نت دیگرمون و شاتل را برای کارهای خیلی معمولی دیگه استفاده میکنیم.

یا حق