-
September 4th, 2014, 15:08
#1
عضو انجمن
درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
سلام دوستان
چند وقت پیش به اشتباه از شرکت شاتل سرویس اینترنت بی سیم گرفتیم که خوب اوایل راضی کننده بود. اما بعد از مدتی (احتمالاً بعد از طوفان تهران) کلاً دچار افت کیفیت سرویس به شکل وحشتناکی شدند. خلاصه بعد از روزها و ساعتها کل کل با بخش پشتیبانی این شرکت طی 68 تماس ثبت و ضبط شده و برو بیای سر کاری به اصطلاح کارشناسان بسیار بی سواد این شرکت گرامی تصمیم به پس دادن سرویس و قطع اشتراک گرفتیم. متاسفانه در نهایت بی احترامی و دور از جان شما خر فرض کردن و سنگ قلاب کردن ما درمدت چند روز به بهانه اینکه از زمان قرارداد شما 4 روز گذشته و شما 7 گیگا بایت ترافیک داشتید (در صورتی که سرویس قطع بوده و با توجه به 256k بودن سرویس و در اوج خرابی به اذعان کارشناسان این شرکت نمیدونم چطور این داده جابجا شده) مبلغی به ما بازگردونده نمیشه. خوب تا اینجاش که هیچ مبلغ اصلاً عدد قابل توجهی نیست. گفتیم بهشون که خوب حالا پول ما رو که نمیدید حرومتون، این آنتن بی خاصیتی که کلی هم گرون تر به ما فروختید رو وردارید ببرید و پول ما رو پس بدید، در جواب میگن کارشناس باید بیاد بررسی کنه !!!! والا نمی فهمم این دیگه چه صیغه ایه. از طرفی هم کارشناسشون میگه به ما ربطی نداره. آنتن روخود شما خریدید و پس نمی گیریم.
نمیدونم جایی هست که بتونیم بابت این سرویس بدشون که به ما دادند و خسارت دو ماه قطع و وصلی و درنهایت به مشکل خوردن پروژه های ما و حقوق پرداخت شده به کارکنان در ازای کار نکرده رو گرفت ؟ یا حد اقل جایی شکایت کرد از این دوستان که الکی و بی جهت به خودشون شرکت سرویس دهنده برتر کشور رو ندن. باور کنید شرکت های خیلی کوچیکتر از اینا واقعاً هم احترام بیشتری به آدم میگذارند و هم سرویس بهتری میدن. این مشکل فقط مشکل ما نیست. به دلیل فعالیتمون با چندین شرکت و سازمان کوچیک و بزرگ در تماس هستیم ، بدون اغراق کسی از دوستان ما نیست که مثل سابق ازشون راضی باشه.
حالا گذشته از این صحبتها به نظر شما کاری میشه کرد ، یا جایی برای شکایت وجود داره؟ برای تمام صحبت هام مدرک و سند دارم که در صورت صلاحدید میتونم به معرض عام بگذارم.
پیروز باشید.
-
تعداد تشکر ها از SixthElement به دلیل پست مفید
-
September 4th, 2014 15:08
# ADS
-
September 4th, 2014, 15:14
#2
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
بهشون بگو میرم اتحادیه و نظام صنفی از شما شکایت میکنم
چون این مربوط به شکایات اینترنتی نیست مربوط به اتحادیه است ( از اتحادیه حساب می برند :-ی )
-
-
September 4th, 2014, 15:18
#3
عضو انجمن
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
والا اینا خدا رو بنده نیستند. چه برسه به اتحادیه و صنف بی نظم ما ... من واقعاً کف می کنم چطور اینقدر رک میگن همین که هست. خیلی از مشتریانشون هم نا راضی هستنو به موقعی شاتل واقعاً خوب بود اما الان نمیدونم چرا اینطوری شدن. فقط اخلاق خوب اپراتورهاشون مونده که اونم کم کمک داره بد میشه...
-
-
September 4th, 2014, 15:30
#4
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
اتحادیه وقتی مراجعه کنین تماس بگیرند احظار کنند تهدید بر ابطال مجوز ببینند میبینید چجوری رام می شوند :| گوش ندهند هم پیگیر باشید به جای باریکتر می رسد
-
-
September 4th, 2014, 15:59
#5
عضو انجمن
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
دوست عزیز ، به نتیجه ای نمیرسید ، همانطوری که دوستمون گفت آخرش به جای باریک کشیده میشه که باز هم شما نمیتونید به نتیجه ای برسید.
شرکت نامبرده ، شرکت کوچیکی نیست ، اگر هم کار به دادگاه و ... برسه ، که نمیرسه باز هم حق رو به اون شرکت میدند.
چون شما تنها هستید ، حالا اگر مثلاً 10 20 نفر رو جمع میکردید که از شرکت نامبرده ناراضی بودند و مشکل شمارو داشتند ، شاید میشد به نتیجه ای رسید...
در رابطه با کارشناسان هم باید بگم فقط اون شرکت اینطوری نیست ، تمام شرکت های ارایه ای دی اس ال اینطوری هستند ( در تمام جواب ها هم میگن مودم رو خاموش روشن کنید ، مشکل همگانی هستش ، لنگر افتاده روی سیم ها ! و ... )
آنتن هم میتونید باز ازش استفاده کنید از شرکت های دیگه میتونید بگیرید بگید آنتن دارید فقط هزینه اشتراک رو ازتون میگیرند.
:: گروه 98 طرح :: ارائه خدمات : طراحی و کدنویسی تحت وب
-
-
September 4th, 2014, 16:33
#6
عضو جدید
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
کار به مراجع قانونی بکشه کوتاه میان ولی باید بدونید که چکار کنید
-
-
September 4th, 2014, 16:42
#7
عضو انجمن
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
من قبلا شاتل داشتم کامل راضی بود .شاید اگر از مخابرات مدتی سرویس بگیرید خیلی شاتل رو مهربون تر توصیف کنید (جدی میگم)
به دانش فنی شاتل خیلی بیشتر اعتماد دارم تا مخابرات اصلا مخابرات کلا صرف نظر...!
-
-
September 4th, 2014, 16:50
#8
عضو انجمن
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
كل اينترنت ايران متاسفانه همين مشكل رو داره حالا امروز شما ميگيد شاتل
ديروز گفتند مخابرات
فردا ميگن يه شركت ديگه
تا وقتي نظارت درستي نباشد مشكلات همينجور پابرجا است
نميدونم اين خبر يا تهديد رو شنيديد كه نمايندگان مجلس اعلام كردند اگر وزير ارتباطات پهناي باند رو افزايش بده استيضاحش ميكنند ؟
پس خيلي خيلي ببخشيد وقتي به خاطر پهناي باند اينجوري ميگن پس هرچي سرعت اينترنت شما پايين تر باشه اونها راضي تر هستند
-
تعداد تشکر ها از sht-design به دلیل پست مفید
-
September 4th, 2014, 21:38
#9
عضو انجمن
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل
دوست عزیز سرت رو الکی درد نیار
اینجا ایرانه
بیخیال بشو
-
تعداد تشکر ها از fanous_m به دلیل پست مفید
-
September 4th, 2014, 21:48
#10
عضو دائم
پاسخ : درخواست راهنمایی برای شکایت از فریبی به اسم مشتری مداری شرکت شاتل

نوشته اصلی توسط
SixthElement
سلام دوستان
چند وقت پیش به اشتباه از شرکت شاتل سرویس اینترنت بی سیم گرفتیم که خوب اوایل راضی کننده بود. اما بعد از مدتی (احتمالاً بعد از طوفان تهران) کلاً دچار افت کیفیت سرویس به شکل وحشتناکی شدند. خلاصه بعد از روزها و ساعتها کل کل با بخش پشتیبانی این شرکت طی 68 تماس ثبت و ضبط شده و برو بیای سر کاری به اصطلاح کارشناسان بسیار بی سواد این شرکت گرامی تصمیم به پس دادن سرویس و قطع اشتراک گرفتیم. متاسفانه در نهایت بی احترامی و دور از جان شما خر فرض کردن و سنگ قلاب کردن ما درمدت چند روز به بهانه اینکه از زمان قرارداد شما 4 روز گذشته و شما 7 گیگا بایت ترافیک داشتید (در صورتی که سرویس قطع بوده و با توجه به 256k بودن سرویس و در اوج خرابی به اذعان کارشناسان این شرکت نمیدونم چطور این داده جابجا شده) مبلغی به ما بازگردونده نمیشه. خوب تا اینجاش که هیچ مبلغ اصلاً عدد قابل توجهی نیست. گفتیم بهشون که خوب حالا پول ما رو که نمیدید حرومتون، این آنتن بی خاصیتی که کلی هم گرون تر به ما فروختید رو وردارید ببرید و پول ما رو پس بدید، در جواب میگن کارشناس باید بیاد بررسی کنه !!!! والا نمی فهمم این دیگه چه صیغه ایه. از طرفی هم کارشناسشون میگه به ما ربطی نداره. آنتن روخود شما خریدید و پس نمی گیریم.
نمیدونم جایی هست که بتونیم بابت این سرویس بدشون که به ما دادند و خسارت دو ماه قطع و وصلی و درنهایت به مشکل خوردن پروژه های ما و حقوق پرداخت شده به کارکنان در ازای کار نکرده رو گرفت ؟ یا حد اقل جایی شکایت کرد از این دوستان که الکی و بی جهت به خودشون شرکت سرویس دهنده برتر کشور رو ندن. باور کنید شرکت های خیلی کوچیکتر از اینا واقعاً هم احترام بیشتری به آدم میگذارند و هم سرویس بهتری میدن. این مشکل فقط مشکل ما نیست. به دلیل فعالیتمون با چندین شرکت و سازمان کوچیک و بزرگ در تماس هستیم ، بدون اغراق کسی از دوستان ما نیست که مثل سابق ازشون راضی باشه.
حالا گذشته از این صحبتها به نظر شما کاری میشه کرد ، یا جایی برای شکایت وجود داره؟ برای تمام صحبت هام مدرک و سند دارم که در صورت صلاحدید میتونم به معرض عام بگذارم.
پیروز باشید.
یک سری پورت های امنیتی روی برخی سرویس هامون هست که فقط با آنها کار میکنیم بعد چند وقت دیدیم نمیشه دیگه کار کرد.
به پشتیبانی گفتیم چرا اینجوریه چی کار کردید؟ گفتند بررسی میشه تماس میگیریم. آخر تماس گرفتن به دلیل مسائل امنیتی پورت هاتون را بستیم :- | گفتیم خانوم چه امنیتی باز کنید ما داریم کار میکنیم گفتن نمیشه باید بسته بمونه :- |
همیشه برای دفتر کارتون از چندین مرکز نت تهیه فرمائید ، ما خیلی راحت سوئیچ کردیم رو نت دیگرمون و شاتل را برای کارهای خیلی معمولی دیگه استفاده میکنیم.
یا حق
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
-