شما زنگ بزنید به بخش شکایت مخابرات
بازرسی مخابرات پیگیری می کنه
من پدرم توی مخابرات بودن ، خودشون همین راه حل رو پیشنهاد می دن
زنگ بزنید به بخشی بازرسی بعد نسبت به این مشکل و پشتیبانی بد شکایت کنید ، خیلی سریعتر مشکلتون حل می شه
الان پدر بازرس مخابرات توی استان تهران هستن ، اکثر این مشکلات به گوششون می رسه و همیشه هم می گن بهترین راه شکایته!
چون اکثرا پیمانکاری شده و ناظر پیمانکار خیلی سریع رسیدگی می کنه ، چون اگر رسیدگی نکنه شرکت طبق قانون خودشون
پیمانکار رو جریمه می کنه و بخشی رو ک زیر دستش هست رو می گیره
این نظر بنده بود ، باز هم شما می دونید![]()