سلام
دوست عزیز در 99%موارد کاربر بیچاره شما هیچ گناهی ندارد.مشکل از ویروسی بودن یا ویروسی شدن VM شما هست.نیاز با انتقال یا ساسپند کردن نیست.کارایی که بهتون میگم انجام بدید مشکل حل خواهد شد.
ابتدا Endpoint security Nod32 را نصب کنید و فول اپدیت و اسکن کنید تا از تمیز بودن vmخود اطمینان حاصل کنید.سپس پورت ریموت دسکتاپ را از 3389 به یک پورت safe و غیر ویروسی تغییر داده و پورت 3389 را روی فایروال بلاک کنید.اگر مقدور است نیز رنج ای پی که به ای پی شما اسکن کرده یا از ای پی شما اسکن شده روی فایروال بلاک کنید.سپس تیکت زیر را به دیتا سنتر ارسال کنید:
Dear Sir/Mam,
According to our investigating the issue,we've install Endpoint security on the OS and find some malwares,we've removed all infection and for more confidence
, we've blocked TCP 3389 on the firewall and changed RDP from 3389 to 7175,then the IP range that had scanned now is in our black list, if you need any proof about
handle the issue please let us know,
Cheers,
در صورتی که سیستم عامل شما چیزی به غیر از ویندوز هست اطلاع دهید تا نحوه برخورد با ان را برای شما شرح دهم.