-
June 19th, 2010, 10:11
#11
پاسخ : شناخت نیاز مشتریان ایرانی

نوشته اصلی توسط
Mohsen
طبیعی هست که قیمت کمتر با کیفیت همخونی نداشته باشه،
در مورد پارس دیتا هم باید اطلاعات بیشتری داشت که بشه قضاوت کرد مثل اینکه مشتریانش بیشتر از چه طیفی هستند و ... . اما در مقایسه با شما دو تا نکته رو در همین نگاه اول میشه گفت، اولا اونا شرکت شون تهران هست و در مقایسه با شما که اصفهان هستید بازار مستقیم بیشتری رو دارند، دوما درسته که تو اینترنت تبلیغات ندارند، اما همچین بی تبلیغات هم نیستند! ییه سر به هفته نامه عصر ارتباط بزنید تا تبلیغات نصفه صفحهای پارس دیتا رو ببینید، تبلیغ معروف «بی دردسر تجارت کنید» و ... ! در کنار اینا فکر میکنم به لحاظ سابقه هم امتیاز مثبت خوبی دارند و ... .
یه ایده دیگه برای رقابت با قدیمیها حضور فعال در عرصههای جدید هست، مثلا هاست ویندوز با ویندوز سرور 2008، دات نت فریمورک 3.5 و sqlserver2008... یا هاست جاوا با ... . یا مثلا هاست مناسب برای ارائه وب سرویسهای جاوا و دات نت و ارائه وبسرویسهای مختلفی توسط خودتون روی اون مثل تقویم و اوقات شرعی و ... .
جمله اول شما 100% تایید می شود. قیمت و کیفیت نسبی هستند.
از لحاظ تفاووت ها, ابتدا این را بگویم که قصد من مقایسه خود ما با پارس دیتا نبود مقایسه کل شرکت ها با پارس دیتا و یا ایران هاست بود.
یک جمله از یک دوست چندین سال پیش شنیدم که می گفت هر کسب و کار را در محل خود باید تبلیغ کرد. کسب و کار اینترنتی را باید در اینترنت تبلیغ کرد. مجلات چاپی آنچنان بازده خاصی برای کسب و کار اینترنتی ندارند حتی اگر در زمینه آی تی باشند.
اگر شما نگاهی به این لینک برای نمونه داشته باشید Web Hosting Report for PARSDATA.COM به آمار جالبی می رسید 225 هاست جدید در طول یک هفته( آمار واقعی با توجه به تجربه بیش از 600 هاست است) فکر می کنید مجله عصر ارتباط چنین بازدهی دارد و یا تبلیغات چاپی؟مشتری قیمت را مقایسه نمی کند؟ قیمت های پارس دیتا از اکثر شرکت های هاست ایران بالاتر است. آیا تهران بودن دلیل این پیشرفت است؟ در لیست شرکت های بسیاری در تهران هستند اما چند شرکت چنین رشدی دارند؟
شرکت هایی مثل پارس دیتا از سابقه و تبلیغ در تمام ادارات دولتی و دانشگاه ها(در سطح مدیران) و ... به چنین بازدهی رسیده اند آیا با این موضوع موافقید؟ البته نه تبلیغ یک روزه تبلیغ ممتد.
---------- Post added at 10:11 AM ---------- Previous post was at 10:07 AM ----------

نوشته اصلی توسط
sepastian
نه این شرکت قضیش فرق داره این هاستینگ اولا خیلی وقته که هاستینگ داره و اکثر سایتهایی که روی این سرور هستند شرکت ها هستند و مثلا تا حالا شنید هیچیک از این دانلود سنترها روی پارس دیتا باشن یا کسی رو اسپانسری کرده باشه؟ (من که زیاد ندیدم)
حرف شما کاملا تایید می شود. منظور من هم رسیدن به همین نتیجه است. اسپانسر شدن بازده آنچنانی ندارد و دلیل پیشرفت بیش از اندازه 2 شرکت اول ایران اشغال 90 % شرکت ها است به این شکل هم هاست ها هر سال تمدید می شوند و هم با دردسر کمتر مشتری بیشتری جذب می کنند و این مشتریها را نگه می دارند.
-
-
June 19th, 2010 10:11
# ADS
-
June 19th, 2010, 14:46
#12
پاسخ : شناخت نیاز مشتریان ایرانی
حرف شما کاملا تایید می شود. منظور من هم رسیدن به همین نتیجه است. اسپانسر شدن بازده آنچنانی ندارد و دلیل پیشرفت بیش از اندازه 2 شرکت اول ایران اشغال 90 % شرکت ها است به این شکل هم هاست ها هر سال تمدید می شوند و هم با دردسر کمتر مشتری بیشتری جذب می کنند و این مشتریها را نگه می دارند.
تایید ... شرکتی که به هر جهت ماهیانه درآمد ملیونی داره حداقل میزان 200 300 هزار تومن سالیانه برای سایتش کنار میزاره ...کما اینکه بسیاری از همین شرکت ها مارکتشون در نت هست و بسته به سایتشون ...
ببینید پارس دیتا کارش فقط این نیست که هاست یا دامنه بده ... مانورش فکر میکنم مربوط به طراحی سایت هست ... بیشتر مشتریان اونها شرکت ها هستند ...
شرکت برای سایتش پرتال میخواد نمیاد مدیریت محتوا نصب کنه ... صد در صد احتیاج به طراحی داره ... سایت طراح که پارس دیتا باشه توافق میکنه برای پشتیبانی بهتر روی سرور خودشون باشه ...
من فکر میکنم دلیلش بیشتر طراحی سایت و خدمات دیگه اونهاست ... وگرنه قیمت میزبانی اونها بالاست ... کما اینکه برای مثال 100 مگ هاست احتیاج به پشتیبانی زیادی نداره مخصوصا برای شرکتی که سایتش زیاد بازدید کننده نداره .
-
-
June 19th, 2010, 15:53
#13
پاسخ : شناخت نیاز مشتریان ایرانی
جدای گفته های بقیه دوستان فکر میکنم تبلیغ توی مجله ها افراد غیر حرفه ای رو بیشتر جذب میکنه مثلا
بعضی شرکت ها برای کارشون یک سایت بالا میارن و فقط معرفی شرکت رو درش قرار میدن
یا اشخاص سایت ی که نیاز دارند در حد سایت شخصی هست
این افراد غیر حرفه ای اصولا دو مزیت دارند :
یکی اینکه دردسری برای شرکت میزبان ندارند چون کار منسجم و حرفه ای نمیخواهد با هاستش بکنه..
دوم اینکه زیاد به قیمت ها توجه نمی کنند مثلا کسایی دیدم برای طراحی 4~5 صفحه html و یک هاست 100مگابایتی یک ملیون تومن دادن...
که خوب به نسبت زیاده اما شخص غیر حرفه ای که از بازار کار خبر نداره قیمت ها به نظرش نرماله !
دو تا نکته هم توی این نوع تبلیغات مهمه :
یکی خود تبلیغ که وسوسه انگیز باشه و کاربر غیر حرفه ای رو جذب کنه دومی هم روابط عمومی خوب
-
-
June 19th, 2010, 16:08
#14
پاسخ : شناخت نیاز مشتریان ایرانی

نوشته اصلی توسط
Amir
جدای گفته های بقیه دوستان فکر میکنم تبلیغ توی مجله ها افراد غیر حرفه ای رو بیشتر جذب میکنه مثلا
بعضی شرکت ها برای کارشون یک سایت بالا میارن و فقط معرفی شرکت رو درش قرار میدن
یا اشخاص سایت ی که نیاز دارند در حد سایت شخصی هست
این افراد غیر حرفه ای اصولا دو مزیت دارند :
یکی اینکه دردسری برای شرکت میزبان ندارند چون کار منسجم و حرفه ای نمیخواهد با هاستش بکنه..
دوم اینکه زیاد به قیمت ها توجه نمی کنند مثلا کسایی دیدم برای طراحی 4~5 صفحه html و یک هاست 100مگابایتی یک ملیون تومن دادن...
که خوب به نسبت زیاده اما شخص غیر حرفه ای که از بازار کار خبر نداره قیمت ها به نظرش نرماله !
دو تا نکته هم توی این نوع تبلیغات مهمه :
یکی خود تبلیغ که وسوسه انگیز باشه و کاربر غیر حرفه ای رو جذب کنه دومی هم روابط عمومی خوب
با صحبت شما پیرامون مزیت این نوع تبلیغات موافق هستم, اما آیا به نظر شما این نوع تبلیغات به این تعداد مشتری جذب می کند؟ در رابطه با ایران هاست چه نظری دارید؟ جذب این تعداد مشتری از چه راهکاری است؟ اعتبار؟ قیمت؟ تبلیغات چاپی و یا...؟
-
-
June 19th, 2010, 16:34
#15
پاسخ : شناخت نیاز مشتریان ایرانی
بعیده تنها این نوع تبلیغ به صورت هفتگی این میزان مشتری جذب کنه احتمالا روش های تبلیغی دیگه ای هم در کنارش دارند (استخدام ویزیتور ...)
برای هاست ایرن به نظرم اعتبار و قدیمی بودنش به جذب مشتریشون کمک کرده اما بنا به قولی : (We're not first,But We're the best)
این اعتبار رو هم از میزبانی کردن سایت های پر بازدید به دست آورده
-