درود
حق با مشتری هست؟
خیر هیج جای دنیا حتی تو اروپا هم من این حرف رو قبول ندارم .
مشتری اگر منطقی حرف بزنه بله حق رو 60 به 40 می کنیم ولی شما طلب کار بودید
یوزرتون هم کلوز شد ولی بخاطر مشکل whmcs دیدم دوباره تیکت کردید کلا دیلیت کردیم یوزرتون رو ما وقتی نداریم که برای شما صرف کنیم
مثل بچه ها نیست مثله آدم های منطقی هست . ولی متاسفانه شما خیلی بیش از اندازه رو داشتید
اینجا هم تایپیک فروش هست نه انتقاد برید یه تایپیک برای انتقاد باز کنید تا مدارکی براتون قرار بدیم و در رابطه با مصارفی هم که داشتید هم همه باید آگاه بشند
قرار نیست بخاطر 5600 تومان پول یه سرو راختصاصی و کل یوزر های دیگرمون رو از دست بدهیم !
در هر صورت ما خوش حال شدیم که با یک شخصیت جدید هم آشنا شدیم .
مدارک تحصیلی و مدارک مانند شناسنامه کپی کارت ملی هم خواستید قرار بدم تو رو خدا؟
چون اگر به شما هست که الان خیلی چیز های دیگری هم می گید
ما کل فروش سرورمون رو کردیم و این هم فقط برای شروع پروژه ای که داریم بود !
در هر صورت بنده ممنونم که یه شخصیت جدید رو بهم چشاندید !
بعدش هم مثله این می مونه که بگید ما یک تنه داریم سایت رو مدیریت می کنیم !
خیر ما 3 بخش پشتیبانی داریم که 5 نفر فعالیت می کنند توی سایت و هیچ مشکلی بابت پشتیبانی نداریم.
و فکر کنم هنوز با تیم ما آشنا نشدید به زودی تصویر + اسم و مشخصات هم تیمی ها در سایت قرار می گیرد .
در رابطه با قوانین هم کاملا نوشته شده هست و در 24 ساعت آینده کامل آپدیت می شود .
در رابطه با محتاج بودن شما دقیقا هستید ! به صورت مستقیم تاکید می کنم هستید کاملااز تیکت دهیتون مشخص بود و باز کردن این تایپیک
با تشکر
اون حرفی هم که زدید فکر کنم مربوط به تیکت 4 اوم بود ! که بنده گفتم ازشون درخواست اعلام هویت کنیم ولی مدیریت گفتن از مجموعه اخراجشون کنید .
با تشکر .