پيشنهاد ميکنم قيمت تبليغات رو بين 150 تا 300 تومان قرار بديد و تست کنيد

و البته اگر دو يا سه کمپين درست کنيد و در بازه های مختلف قرار بديد ميتونيد نتايج رو مقايسه کنيد.
برای مشخص شدن کليک های هر کمپين و بازدهی اونها ميتونيد از قرار دادن utm_campaign داخل لينک و تفکيک اون در Google Analytics استفاده کنيد.
ولی در کل تبليغات متنی برای برند سازی کاربرد ندارن و برای برند سازی از شبکه های تبليغاتی ای نتورک و کليک ياب استفاده کنيد.
و برای فروش مستقيم ميتونيد از راست کليک استفاده کنيد که کلا امتحانش هم بی ضرر نيست.
به طور مثال تبليغات شما در بين پست های سايت پرشين تولز نمايش داده ميشه.
