رویه‌های بازگرداندن کالا

انصراف از خرید

در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد باید هر چه سریع‏‌تر انصراف خود را به واحد پیگیری سفارشات دیجیکالا اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.

در صورتی که پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز کاری‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

در صورتی که پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، در صورتی امکان برگرداندن و انتخاب و جایگزین کردن کالای دیگری به جای آن وجود دارد که کالا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد. همچنین هزینه ارسال، بر عهده مشتری خواهد بود.

برای ارسال به دیجیکالا، دقت بفرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط دیجیکالا دریافت نشود، امکان استرداد آن وجود ندارد.

از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش کالا را دریافت و تایید کند که کالا استفاده نشده، همه ملزوماتش همراه آن هستند و آسیبی ندیده است، در صورتی که نیاز به استرداد وجه به مشتری باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

در چنین مواردی هزینه‏ استرداد کالا به عهده مشتری است و لازم است که چگونگی و زمان ارسال کالا با واحد خدمات پس از فروش هماهنگ شود.

جهت هماهنگی باید از طریق شماره تماس 28103 و یا ارسال ایمیل از طریق قسمت تماس با ما به واحد خدمات پس از فروش دیجیکالا اطلاع داده شود.