-
August 25th, 2014, 16:54
#51
عضو انجمن
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
درود
50 درصد مطمین هستم که دارن خط رو آنالیز می کنند
وگرنه اینقدر الاف نمی شدید.
بعد هم سفارش رو بدون چون و چرا براتون می فرستن به احتمال 3 درصد
احتمال 47 درصد هم مشکلتون حل می شود ولی عجب تیم خوبی داشتن دیجی کالا من دیگه شده آب معدنیم از دیجی کالا می گیرم !
موفقیت در ایران یعنی از داشته های دیگران!چه جالب!
yahoo!:hostbama@yahoo.com Phone :09160891036/09037017351
-
-
August 25th, 2014 16:54
# ADS
-
August 25th, 2014, 17:11
#52
عضو انجمن
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
خیر با اطلاعات خونه دوستم توی همین شهر سفارش ثبت کردم.
- - - Updated - - -
الان باز تماس گرفتم
ایندفه یکی دیگه بود ! صداش هم خیلی خش داشت !
گفت آدرسو بده منم گفتم آدرس خونه دوستمه ! گفت چرا ؟ گفتم کادوی تولده !
گفت خوب زنگ میزنم جواب بده شماره ثابتو ، منم گفتم باشه الان به دوستم میگم ، گفت نه دیگه .. خودت باید جواب بدی !
و دوباره گفت که صبر کنید همکارم باهاتون تماس میگیره ...
بعد زنگ زدم دوستم گفتم زنگ نزدن ؟ گفت نه !
به چه زبونی من بگم کنسل کنن پولم پیششون بمونه به نظر شما ؟
-
-
August 25th, 2014, 17:14
#53
عضو انجمن
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
متاسفانه حق کاملا با دیجی کالا هست و شما اشتباه کردید ، باید خیلی عادی اینترنتی خرید کنید (فروشگاه های اینترنتی خیلی جدی تر و دقیق تر از بقیه فروشگاه ها هستن) ، بنده چند سالی میشه که تمامی وسایل (موبایل، لپتاپ، وسایل دفتر ، خانگی و...) را از دیجی کالا تهیه میکنم و خیلی راضی هستم هم از سایتشون ، هم خدمات و هم طرز برخوردشون!
و مورد دوم اینکه پیشنهاد میکنم حتما در اولین فرصت کارت ملی تهیه کنید.
-
-
August 25th, 2014, 20:39
#54
عضو انجمن
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
تمام شد
خیالم راحت شد !
ایندفه یک آقای دیگه بود که بلخره حرفمو کامل گوش کرد (هزار نفرن اینا هردفه زنگ زدم یکی دیگه بود)
بهش گفتم لطفا کنسل کنید پول هم پیشتون بمونه من برم از جای دیگه بخرم بعد چند دقیقه اومد گفت اوکی برو خریدتو بکن بعد از اینم که مدارکت بررسی شد پولو به همون کارت مرجوع میکنیم !!!
آخیییییش
با سپاس از همه دوستان.
- - - Updated - - -
اتفاق جدید
ساعت 7.30 این شماره زنگ زد 22871200 و گفت مدارکتون تایید شده و فردا جنستونو ارسال میکنیم !
آدرس خونمونو داشت (چون قبلا خرید داشتم) گفت به این آدرس میفرستیم !
گفتم نه نه باید به آدرس دوستم بفرستید (خونه دوستم دو کوچه با ما فاصله)
گفت باشه و تمام!
-
-
August 26th, 2014, 11:52
#55
عضو انجمن
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
رویههای بازگرداندن کالا
انصراف از خرید
در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد باید هر چه سریعتر انصراف خود را به واحد پیگیری سفارشات دیجیکالا اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.
در صورتی که پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز کاری، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.
در صورتی که پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، در صورتی امکان برگرداندن و انتخاب و جایگزین کردن کالای دیگری به جای آن وجود دارد که کالا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد. همچنین هزینه ارسال، بر عهده مشتری خواهد بود.
برای ارسال به دیجیکالا، دقت بفرمایید که کالا به خوبی بسته بندی شود و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط دیجیکالا دریافت نشود، امکان استرداد آن وجود ندارد.
از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش کالا را دریافت و تایید کند که کالا استفاده نشده، همه ملزوماتش همراه آن هستند و آسیبی ندیده است، در صورتی که نیاز به استرداد وجه به مشتری باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.
در چنین مواردی هزینه استرداد کالا به عهده مشتری است و لازم است که چگونگی و زمان ارسال کالا با واحد خدمات پس از فروش هماهنگ شود.
جهت هماهنگی باید از طریق شماره تماس 28103 و یا ارسال ایمیل از طریق قسمت تماس با ما به واحد خدمات پس از فروش دیجیکالا اطلاع داده شود.
:: گروه فناوری اطلاعات
تیک وب | ارائه انواع خدمات وب هاستینگ و کانفیگ سرور و cms | طراحی انواع وب سایت
::
دارنده نماد اعتماد دائم از وزارت صنعت ، معدن و تجارت
-