صفحه 6 از 6 نخستنخست ... 23456
نمایش نتایج: از شماره 51 تا 55 , از مجموع 55

موضوع: سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

  1. #51
    عضو انجمن iran-developers آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jun 2014
    نوشته ها
    134
    تشکر تشکر کرده 
    474
    تشکر تشکر شده 
    352
    تشکر شده در
    294 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

    درود
    50 درصد مطمین هستم که دارن خط رو آنالیز می کنند
    وگرنه اینقدر الاف نمی شدید.
    بعد هم سفارش رو بدون چون و چرا براتون می فرستن به احتمال 3 درصد
    احتمال 47 درصد هم مشکلتون حل می شود ولی عجب تیم خوبی داشتن دیجی کالا من دیگه شده آب معدنیم از دیجی کالا می گیرم !

    موفقیت در ایران یعنی از داشته های دیگران!چه جالب!
    yahoo!:hostbama@yahoo.com Phone :09160891036/09037017351


  2. # ADS




     

  3. #52
    عضو انجمن be099 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    ﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽
    نوشته ها
    338
    تشکر تشکر کرده 
    176
    تشکر تشکر شده 
    651
    تشکر شده در
    385 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

    خیر با اطلاعات خونه دوستم توی همین شهر سفارش ثبت کردم.

    - - - Updated - - -

    الان باز تماس گرفتم
    ایندفه یکی دیگه بود ! صداش هم خیلی خش داشت !
    گفت آدرسو بده منم گفتم آدرس خونه دوستمه ! گفت چرا ؟ گفتم کادوی تولده !
    گفت خوب زنگ میزنم جواب بده شماره ثابتو ، منم گفتم باشه الان به دوستم میگم ، گفت نه دیگه .. خودت باید جواب بدی !
    و دوباره گفت که صبر کنید همکارم باهاتون تماس میگیره ...
    بعد زنگ زدم دوستم گفتم زنگ نزدن ؟ گفت نه !

    به چه زبونی من بگم کنسل کنن پولم پیششون بمونه به نظر شما ؟

  4. #53
    عضو انجمن Azarin Web آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2013
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    311
    تشکر تشکر کرده 
    545
    تشکر تشکر شده 
    465
    تشکر شده در
    332 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

    متاسفانه حق کاملا با دیجی کالا هست و شما اشتباه کردید ، باید خیلی عادی اینترنتی خرید کنید (فروشگاه های اینترنتی خیلی جدی تر و دقیق تر از بقیه فروشگاه ها هستن) ، بنده چند سالی میشه که تمامی وسایل (موبایل، لپتاپ، وسایل دفتر ، خانگی و...) را از دیجی کالا تهیه میکنم و خیلی راضی هستم هم از سایتشون ، هم خدمات و هم طرز برخوردشون!

    و مورد دوم اینکه پیشنهاد میکنم حتما در اولین فرصت کارت ملی تهیه کنید.

  5. #54
    عضو انجمن be099 آواتار ها
    تاریخ عضویت
    May 2009
    محل سکونت
    ﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽﷽
    نوشته ها
    338
    تشکر تشکر کرده 
    176
    تشکر تشکر شده 
    651
    تشکر شده در
    385 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

    تمام شد
    خیالم راحت شد !
    ایندفه یک آقای دیگه بود که بلخره حرفمو کامل گوش کرد (هزار نفرن اینا هردفه زنگ زدم یکی دیگه بود)

    بهش گفتم لطفا کنسل کنید پول هم پیشتون بمونه من برم از جای دیگه بخرم بعد چند دقیقه اومد گفت اوکی برو خریدتو بکن بعد از اینم که مدارکت بررسی شد پولو به همون کارت مرجوع میکنیم !!!

    آخیییییش
    با سپاس از همه دوستان.

    - - - Updated - - -

    اتفاق جدید
    ساعت 7.30 این شماره زنگ زد 22871200 و گفت مدارکتون تایید شده و فردا جنستونو ارسال میکنیم !
    آدرس خونمونو داشت (چون قبلا خرید داشتم) گفت به این آدرس میفرستیم !
    گفتم نه نه باید به آدرس دوستم بفرستید (خونه دوستم دو کوچه با ما فاصله)
    گفت باشه و تمام!

  6. #55
    عضو انجمن tikweb.ir آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Feb 2014
    محل سکونت
    Safe mode
    نوشته ها
    579
    تشکر تشکر کرده 
    358
    تشکر تشکر شده 
    1,046
    تشکر شده در
    663 پست

    پیش فرض پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

    رویه‌های بازگرداندن کالا

    انصراف از خرید

    در صورتی که انصراف مشتری از خرید، پیش از ارسال کالا باشد باید هر چه سریع‏‌تر انصراف خود را به واحد پیگیری سفارشات دیجیکالا اطلاع دهد. در این حالت امکان استرداد وجه و یا تغییر سفارش وجود دارد.

    در صورتی که پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، حداکثر تا 7 روز کاری‏، باید انصراف خود را به واحد خدمات پس از فروش اطلاع دهد.

    در صورتی که پس از دریافت کالا مشتری از خرید خود منصرف شود، در صورتی امکان برگرداندن و انتخاب و جایگزین کردن کالای دیگری به جای آن وجود دارد که کالا در شرایط اولیه خود (پلمپ) باشد و از آن استفاده نشده باشد. همچنین هزینه ارسال، بر عهده مشتری خواهد بود.

    برای ارسال به دیجیکالا، دقت بفرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود و همه لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود. در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط دیجیکالا دریافت نشود، امکان استرداد آن وجود ندارد.

    از هنگامی که واحد خدمات پس از فروش کالا را دریافت و تایید کند که کالا استفاده نشده، همه ملزوماتش همراه آن هستند و آسیبی ندیده است، در صورتی که نیاز به استرداد وجه به مشتری باشد، حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ به حساب مشتری واریز خواهد شد.

    در چنین مواردی هزینه‏ استرداد کالا به عهده مشتری است و لازم است که چگونگی و زمان ارسال کالا با واحد خدمات پس از فروش هماهنگ شود.

    جهت هماهنگی باید از طریق شماره تماس 28103 و یا ارسال ایمیل از طریق قسمت تماس با ما به واحد خدمات پس از فروش دیجیکالا اطلاع داده شود.
    :: گروه فناوری اطلاعات تیک وب | ارائه انواع خدمات وب هاستینگ و کانفیگ سرور و cms | طراحی انواع وب سایت
    :: دارنده نماد اعتماد دائم از وزارت صنعت ، معدن و تجارت

صفحه 6 از 6 نخستنخست ... 23456

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. از دسترس خارج شدن digikala
    توسط auuob در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: October 21st, 2016, 08:36
  2. فروشگاه digikala
    توسط 98melody در انجمن دیگر سیستم ها
    پاسخ ها: 4
    آخرين نوشته: July 3rd, 2014, 14:30
  3. پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: March 14th, 2013, 10:09
  4. اسکریپت فروشگاهی در حد digikala
    توسط B2C در انجمن اسکریپت های دیگر
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: April 22nd, 2011, 21:36

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •