نقل قول نوشته اصلی توسط gorioma نمایش پست ها
بنده چه اشتباهی کردم از یاشون سرویس گرفتم
سرویس تو 48 ساعت دادن قبلش گفتم پولمو پس بدید نمی خوام گفتند نمیشه
قرار بود ویندور 2003 با دوتا کانفیگ بدن ویندوز 2008 دادن تیکت میدم بهشون اصلا این قسمت چرا ویندوز دیگه دادید نمی خونند
دیشب اومدم کرییو نصب کنم دان شده حالا مگه به تیکت ها جواب میدند
الانم میان توجیه میکنند دیگه
به جای حق با مشتری است باید بنویسیم حق با ایشون است
نصب اشتباه کریو شما چه ربطی به کیفیت سرویس دهی ما داره؟
موقع نصب باید تیک نصب از طریق ریموت رو میزدید تا دسترسی ریموت شما قطع نشه!
دلیل دیر تحویل دادن سرویس شما استفاده از اسم فیک هست که توی قوانین هم نوشتیم اگر از اسم فیک تواستفاده کنید تا رفعش سرویس نمیدیم
.
الان.گفتید 2003 نصب کن 3-4 تا تیکت دادید توی هر تیکت هم یک چیز نوشتید!
درست رفتار کنید تا درست سرویس بگیرید
۱- اسم یلبلییی فکر نکنم مناسب ثبت نام باشه!
۲- چندین تیکت باز کردن اون هم هر درخواست متفاوت فکر میکنم باعث بشه ماهم نفهمیم چی میخوتهید همانطور که خودتون نمیدونید چی میخواهید.