دوست عزیز ما دیگه نیازی به سرور مجازی هایی که از شما تهیه کردیم نداریم.
بعد از چند روز قطعی تقاضای برگشت وجه رو دادیم که متاسفانه بعد از گذشت نزدیک به سه هفته شما وجه رو برگشت نمیزنید و بهونه میارین.
بعد از قطعی شما به همه ایمیل فرستادید که :
ما نیازی به خسارت 40 درصدی شما نداریم و لطف کنید اصل پول رو برگردونین. مشکلات مالی شما ربطی به مشتری های شما نداره هرچند که سعی کردیم تا حد امکان مدارا کنیم.
شرکت دوریس طبق جلسه ای برای رفع این موضوع تشکیل شده بود داشتیم نظر بر این شد که به ۲ روش به کاربر ها خسارت بدیم
1- روی ۲ماه بعدی به کاربران تخفیف ۴۰ درصدی بدیم و سرور جدید به کاربر بدیم .
2- هزینه کاربر را برگشت بدیم + ۴۰ درصد اضافه تر برای جبران خسارت .
یا اگر شما کاربران عزیز نظر دیگری دارید برای خسارت لطفا از طریق تیکت ارسال کنید.
در ضمن شاید مشکل مالی شما تا ابد حل نشه این کار شما کاملاً غیرحرفه ای محسوب میشه.
آخرین تیکت ارسالیتون هم به دستم رسید :
sanad.jpg