-
August 24th, 2014, 15:50
#1
-
-
August 24th, 2014 15:50
# ADS
-
August 24th, 2014, 15:55
#2
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
از اینماد شکایت کنین بخاطر برگشت ندادن هزینه
اینماد بهتر می تواند پیگیری کنند
-
-
August 24th, 2014, 15:59
#3
عضو انجمن
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

نوشته اصلی توسط
HPxf
از اینماد شکایت کنین بخاطر برگشت ندادن هزینه
اینماد بهتر می تواند پیگیری کنند
جریانش چجوریاس ؟ شماره ای چیزی ؟
نماد اعتماد الكترونیكی - تماس با ما
اینه ؟
-
-
August 24th, 2014, 16:01
#4
عضو دائم
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

نوشته اصلی توسط
be099
داستان ما از این قراره که یه چیزی سفارش دادیم توی دیجی کالا بعد تماس گرفتن که شماره ثابت باید حتما بدید و بنا به دلایلی نمیخواستم شماره ثابت بدم و اینام گفتن نمیشه
منم کلا یه آدرس و شماره تماس دیگه دادم (خونه دوستم) و گفتم به اون تحویل بدید اینارو که گفتم با یه لحن بدی گفت اصلا این کارت عابر بانک مال خودته ؟ (***م شدیم) گفتم بله گفت اسکنشو بفرست ! با اسکن کارت ملی و شناسنامه
از اونجایی که شماره ملی و شماره شناسنامم یکی هست بنده کارت ملی ندارم یعنی کلا نرفتم بگیرم یعنی نیازی بهش نداشتم تا الان ...
عکس شناسنامه و عابر بانک و گواهی نامه و ... همرو گرفتم فرستادم براشون
بعد یه خانومه با یه لحن بدی میگه کارت ملی ندادی ناقصه مدارکت براش توضیح دادم جریانو بعد با یه لحن بدتری میگه "هنوز هیچ انسانی پیدا نشده که کارت ملی نداشته باشه" میگم شمارش یکیه !
بعد کلی بحث میگه آهههههههههاااااا باشه بررسی میشه امروز حتما باهات تماس میگیرم
خلاصه الان دوباره زنگ زدم میگم پس چی شد ؟ میگه یکی دو روز آینده باهات تماس میگیرم !
میگم بابا کنسل کن سفارشو از جای دیگه میخوام بگیرم دوباره تکرار میکنه "یکی دو روز آینده باهات تماس میگیرم"
باز میگم کنسل میگه "یکی دو روز آینده باهات تماس میگیرم"
گفتم یعنی کنسل امکان نداره میگه : خیر !
چی کنم ؟

تجربه خرید آسان من رفت تو ثبت احوال ...
اه اه اه.
هر سایتی سیاست های کاری خود را دارد.
شما باید قبل از خرید از هرسایت اینترنتی ابتدا قوانین و نحوه خرید را مطالعه فرمایید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به خرید کنید.
دیجی کالا یکی از بزرگترین و بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران میباشد.
بنده به شخصه چندین بار خرید داشته ام بدون مشکل و در کمترین زمان برای بنده ارسال شده است.
مواردی هم که ازتون خواستند همانطور که پیشتر عرض کردم ، جزو سیاست های کاری این فروشگاه است.
-
تعداد تشکر ها ازMr.Te0 به دلیل پست مفید
-
August 24th, 2014, 16:06
#5
عضو انجمن
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

نوشته اصلی توسط
Mr.Te0
هر سایتی سیاست های کاری خود را دارد.
شما باید قبل از خرید از هرسایت اینترنتی ابتدا قوانین و نحوه خرید را مطالعه فرمایید و در صورت دارا بودن شرایط اقدام به خرید کنید.
دیجی کالا یکی از بزرگترین و بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران میباشد.
بنده به شخصه چندین بار خرید داشته ام بدون مشکل و در کمترین زمان برای بنده ارسال شده است.
مواردی هم که ازتون خواستند همانطور که پیشتر عرض کردم ، جزو سیاست های کاری این فروشگاه است.
قبول دارم ، قبلا هم دو بار ازش خرید داشتم ولی اینبار گیر کرده
ولی اینکه مطلقا کنسل نمیکنن یه داستان دیگس ، کجای سایتش نوشته "امکان کنسل کردن سفارش وجود ندارد" ؟
شرایط و قوانین استفاده از سرویسها و خدمات دیجیکالا
پ.ن : همچین قانونی اگر هم باشه واقعا مسخرس ! ، آدرس سفارش من حتی تایید هم نشده !
-
-
August 24th, 2014, 16:10
#6
عضو دائم
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

نوشته اصلی توسط
be099
قبول دارم ، قبلا هم دو بار ازش خرید داشتم ولی اینبار گیر کرده
ولی اینکه مطلقا کنسل نمیکنن یه داستان دیگس ، کجای سایتش نوشته "امکان کنسل کردن سفارش وجود ندارد" ؟
شرایط و قوانین استفاده از سرویسها و خدمات دیجیکالا
پ.ن : همچین قانونی اگر هم باشه واقعا مسخرس ! ، آدرس سفارش من حتی تایید هم نشده !
ببینید با توجه به گفته های شما از کنسل نکردن صحبتی نشده است و فقط به شما عرض کرده اند که صبر کنید.
پیشنهاد بنده نیز این است بازه زمانی که گفته شده است را صبر کنید تا اقدامات لازم را انجام دهند.
برای شرکت بزرگی مانند دیجی کالا که گردش حساب بسیار بالایی دارد کمی غیر قابل باور است که به خاطر یک محصول و مشتری نام خودشون را خدشه دار کنند.
-
تعداد تشکر ها از Mr.Te0 به دلیل پست مفید
-
August 24th, 2014, 16:16
#7
عضو انجمن
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

نوشته اصلی توسط
Mr.Te0
ببینید با توجه به گفته های شما از کنسل نکردن صحبتی نشده است و فقط به شما عرض کرده اند که صبر کنید.
پیشنهاد بنده نیز این است بازه زمانی که گفته شده است را صبر کنید تا اقدامات لازم را انجام دهند.
برای شرکت بزرگی مانند دیجی کالا که گردش حساب بسیار بالایی دارد کمی غیر قابل باور است که به خاطر یک محصول و مشتری نام خودشون را خدشه دار کنند.
خوشبختانه مکالمات به گفته خودشون ذخیره میشه
آخرین جمله من : امکان کنسل کردن سفارش وجود دارد ؟
جواب اون خانمه : خیر (خیلیم محکم)
من : مرسی
اون خانمه : خواهش میکنم جناب خدا نگهدار.
-
-
August 24th, 2014, 16:18
#8
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
اين امکان وجود داره که خريد ها از کارت هکی انجام شده باشه و زمانی که شما اطلاعات درست نميديد باعث ميشه بيشتر به شما شک کنن.
دادن اطلاعات درست در زمان خريد و انجام خريد با هويت واقعی يکی از مواردی هست که انشالله کم کم بايد فرهنگ سازی بشه.
-
تعداد تشکر ها ازsamansystems به دلیل پست مفید
-
August 24th, 2014, 16:19
#9
عضو جدید
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com
فقط و فقط باید شکایت کنی ازشون تمام
اینا تا زور بالا سرشون نباشه کاری انجام نمیدن آخر دوست عزیز ببین همین دوروز دیگه به دوماه دیگه نکشید
من اینا رو میشناسم یا باید شکایت کنی یا اینکه تهیدیدشون کنی که تو تمام انجمن ها و ....یه وبلاگ هم میزنم در مورد تخلفتون میگم
اینا روزی 3 میلیارد درآمد دارن کجا وقت دارن بهمشکلت رسیدگی کنن برادر من
فقط و فقط باید شکایت کنی تمام.
اگرم نمیخوای شکایت کنی باید یه دو ماه بشه ببینی دلشون برات میسوزه یا نه
-
-
August 24th, 2014, 16:24
#10
عضو دائم
پاسخ : سوال در مورد خرید از دیجی کالا digikala.com

نوشته اصلی توسط
hossein1210
فقط و فقط باید شکایت کنی ازشون تمام
اینا تا زور بالا سرشون نباشه کاری انجام نمیدن آخر دوست عزیز ببین همین دوروز دیگه به دوماه دیگه نکشید
من اینا رو میشناسم یا باید شکایت کنی یا اینکه تهیدیدشون کنی که تو تمام انجمن ها و ....یه وبلاگ هم میزنم در مورد تخلفتون میگم
اینا روزی 3 میلیارد درآمد دارن کجا وقت دارن بهمشکلت رسیدگی کنن برادر من
فقط و فقط باید شکایت کنی تمام.
اگرم نمیخوای شکایت کنی باید یه دو ماه بشه ببینی دلشون برات میسوزه یا نه
جالب اینجاست این روز ها بسیار این کلمه " شکایت " زیاد شنیده میشه.
قصد جسارت نیست .
آیا با مراحل شکایت و کلا دادگاه آشنایی دارید که این پیشنهاد را میدهید؟
میدانید پروسه این کار ، بازه زمانی رسیدگی ، مدارک لازم برای این کار ، خرج و مخارج به چه صورت است؟
خواهشا زمانی که در باره ی موضوعی اطلاعات کامل ندارید ، دیگران را به آن راه ترغیب نکنید.
بعضی دوستان از دادگاه و شکایت این دیدگاه را دارند " شخص مورد نظر ظرف 24 ساعت کت بسته تقدیم شاکی میشه و کامل حق و حقوقشون برگشت میشه و در اخر هم متهم از شاکی عذرخواهی میکنه و همه چیز به اتمام میرسد"
ولی باید بگم در مورد کارهای حقوقی این دیدگاه چیزی بیش از یک رویا نیست.!
از لحاظ قانونی حق با دیجی کالا است چون باید اطلاعات درست داده میشده و احراز هویت یکی از سیاست کاری هر شرکت بزرگ و معتبری است.
ویرایش توسط Mr.Te0 : August 24th, 2014 در ساعت 16:28
-
تعداد تشکر ها ازMr.Te0 به دلیل پست مفید