نقل قول نوشته اصلی توسط Mr.Te0 نمایش پست ها
ببینید با توجه به گفته های شما از کنسل نکردن صحبتی نشده است و فقط به شما عرض کرده اند که صبر کنید.
پیشنهاد بنده نیز این است بازه زمانی که گفته شده است را صبر کنید تا اقدامات لازم را انجام دهند.
برای شرکت بزرگی مانند دیجی کالا که گردش حساب بسیار بالایی دارد کمی غیر قابل باور است که به خاطر یک محصول و مشتری نام خودشون را خدشه دار کنند.
خوشبختانه مکالمات به گفته خودشون ذخیره میشه
آخرین جمله من : امکان کنسل کردن سفارش وجود دارد ؟
جواب اون خانمه : خیر (خیلیم محکم)
من : مرسی
اون خانمه : خواهش میکنم جناب خدا نگهدار.