داستان ما از این قراره که یه چیزی سفارش دادیم توی دیجی کالا بعد تماس گرفتن که شماره ثابت باید حتما بدید و بنا به دلایلی نمیخواستم شماره ثابت بدم و اینام گفتن نمیشه
منم کلا یه آدرس و شماره تماس دیگه دادم (خونه دوستم) و گفتم به اون تحویل بدید اینارو که گفتم با یه لحن بدی گفت اصلا این کارت عابر بانک مال خودته ؟ (***م شدیم) گفتم بله گفت اسکنشو بفرست ! با اسکن کارت ملی و شناسنامه
از اونجایی که شماره ملی و شماره شناسنامم یکی هست بنده کارت ملی ندارم یعنی کلا نرفتم بگیرم یعنی نیازی بهش نداشتم تا الان ...
عکس شناسنامه و عابر بانک و گواهی نامه و ... همرو گرفتم فرستادم براشون
بعد یه خانومه با یه لحن بدی میگه کارت ملی ندادی ناقصه مدارکت براش توضیح دادم جریانو بعد با یه لحن بدتری میگه "هنوز هیچ انسانی پیدا نشده که کارت ملی نداشته باشه" میگم شمارش یکیه !
بعد کلی بحث میگه آهههههههههاااااا باشه بررسی میشه امروز حتما باهات تماس میگیرم
خلاصه الان دوباره زنگ زدم میگم پس چی شد ؟ میگه یکی دو روز آینده باهات تماس میگیرم !
میگم بابا کنسل کن سفارشو از جای دیگه میخوام بگیرم دوباره تکرار میکنه "یکی دو روز آینده باهات تماس میگیرم"
باز میگم کنسل میگه "یکی دو روز آینده باهات تماس میگیرم"
گفتم یعنی کنسل امکان نداره میگه : خیر !
چی کنم ؟

تجربه خرید آسان من رفت تو ثبت احوال ...
اه اه اه.