خوبه خودتون هم میگید منتظر پاسخ میموندم .ولی کدوم پاسخ بعد از 4 روز 2 خط به صورت تلگرافی جواب دادن . شاید شما معنی پشتیبانی رو نمیدونید . جناب به اصطلاح حرفه ای! وقتی ایشون 2 خط موبایل و تلفن ثابت و پشتیبانی آنلاین و تیکت پشتیبانی تو سایت گذاشتن یعنی اینکه به مشتریان خودشون پاسخگو باشند .برای دکور سایت که اونا رو نذاشتند .من منتظر پاسخ سرویس دهنده میموندم و ...
منم این چند روز به مشتریام جواب دادم و مشکل رو براشون توضیح دادم نه اینکه جواب ندم . این مطلب رو هم برای آقای طلوع نوشتم اگه خودشون این مطالب رو بخونن
شما ظاهر خوشت میاد از واژه تهمت استفاده کنی!!!
فقط برای شفاف سازی ی بار دیگه هم میگم نه عنوان تاپیک رو مثل بعضی ها که کلاهبردار و *** و ... انتخاب می کنن انتخاب کردم و نه داخل محتوای پست هام همچین چیزایی نوشتم . کاربرانی که این تاپیک رو می خونند میوتنن قضاوت کنند .
ضمنا الان سایت هنوز تو هواست و دیگه وقت ندارم بیشتر از توضیح بدم .