آقا محمد محسن متشکرم از راهنمایی خوبتون
ی سوال دیگه هم داشتم اگر محبت کنید پاسخ بدید . ممکنه عدم انتقال دومین اون Auth (سکرت کدی) باشه که اون موقع من تو پنل دایرکتی گذاشتم و الان بهش دسترسی نداریم ؟ و اگه جوابتون مثبته تکلیف اون سکرت کد تو رسیلو چی میشه ؟ شاید دلیل عدم انتقال اون باشه ؟خیلی وقت هست دامین ها به ریسلو منتقل شده اند همونطور که ممکنه بدونید دایرکتی ایران رو تحریم کرده چند ماهه! تو whois شما هم کاملا مشخص هست
پس چرا کارگذار قبلی لینک کنترل پنل از رسیلو رو به من نمیده یا حداقل خودش قفل رو ریمو کنه ؟
اسکن پاسپورت رو با همین متن ارسال کنم یا منتظر بشم از من بخوان ؟ و اینکه ایمل رو با ایمیل خودم ارسال کنم یا از بخش ساپورت خودشون ؟ چون بخش ساپورت اتچمنت نداره که اسکن رو اتچ کنم . اگر با ایمیل بفرستم ایملشون این میشه hاین ؟:کاملا میشه امیدوار باید به شخصه تجربه انتقال یه همچین موردی رو داشتم. البته باید در کمال ادب و حوصله باهشون برخورد کنید فرم خاصی هم نداره فقط در کمال احترام موضوع رو مطرح کنید و منتظر باشید البته سریع ممکن جواب ندند و چند روز منتظر باشید! برای نمونه:
Dear Sir/Madam
I'm (esme khodetun). I'm the owner of (esme domainetun). Unfortunately, your reseller I registered the domain with it has the domain out of my reach. I can't access my domain and as a matter of fact, my website regarding it is offline now. I'll be grateful if you help me access my domain
Warmest Regards,
(esme khodetun)
support@resello.com
بازم متشکرم