ببینید بعضی شرکت ها برای اینکه مشتری جا به جا نکنه و مجدد تمدید کند دسترسی ها رو میبندند
شکایت به فتا و اینماد با یک کاربر خوب نیست بهتر است کسانی که شاکی هستند جمع کنین چون باید صبر کنین در نوبت ادرس و شماره هم در نمادشون هست میتوانین استفاده نمایید
ای کاش حداقل میگفت مشکل این هست و ما با خودش تمدید میکردیم . پنجشنبه به ما گفت شنبه انجام میشه و تا الان خبری نیست . و از همه بدتر جواب نمیده .
اگر قبلا هم با ی مشتری قبلی این کارو کرده باشه و طرف شکایت کرده باشه تو سابقش هست دیگه . نمیشه منتظر شد تا بقیه هم شکایت کنن باید یکی قدم اول رو برداره بقیه هم شروع کنن . اگر به نتیجه نرسیدیم و شکایت کردم ی پست با عنوان شکایت از شاتل هاست میزنم که بقیه هم اگر شکایتی داشتن اونجا اعلام کنن .