۷ – زمان تحویل سرویس: بعد از ثبت سفارش و پرداخت پلن مورد نظر زمان تحویل سرویس بین ۲ الا ۲۴ ساعت می باشد ، مشتری تا قبل از این زمان حق اعتراض ندارد. چه بسا که ترافیک کاری ما پایین باشد و ۱۵ دقیقه ای سرویس تحویل داده شود . ( همه چیز به ترافیک کاری ما بستگی دارد در صورت تاخیر دلیل را از پشتیبان ما جویا شوید) ،
بعد از پرداخت یک تیکت باز شود و os و هر چیزی که نیاز دارید را تیکت کنید تا هنگام تحویل سرور نصب و کانفیگ شده تحویل داده شود. همچنین از زمان ثبت سفارش شما تاریخ سرور شما در همان زمان خواهد بود زمان تحویل سرور و زمان انجام کانفیگها نیز بر روی تاریخ سررسید شما محسوب می شود.
۸ – در صورت بروز هر گونه مشکل با گروه ما در بیان بزارید و تا آخرین لحظه مشکل خود را با ما رایزنی کنید و در صورتی که جواب نگرفتید می توانید در هر جایی مطرح کنید . در صورتی که مشکل خود را با گروه ما مطرح نکرده اید و در انجمن یا هرجایی مطرح کنید و یا تاپیک در این خصوص ایجاد شود سرویس شما قطع و حذف خواهد شد و از طریق همان انجمن موضوع را پیگیری می کنیم.
و در آخر هیچ مبلغی عودت داده نمی شود.
۹ – پشتیبانی سرور فقط از طریق تیکت بوده و ما از طریق تلفن و چت هیچ گونه پشتیبانی را انجام نمی دهیم و همچنین اگر از این دو طریق جواب نگرفتید حق هیچ گونه اعتراضی ندارید و هیچ مسئولیتی را قبول نمی کنیم ، برای حل مشکلات خود می توانید از طریق پانل کاربری خود اقدام به تیکت نمایید و در نظر داشته باشید
مشکلات خود را بصورت طلب کارانه مطرح ننمایید که ما بشدت با این موضوع مخالفیم از جمله تهمت و بد دهنی از جمله مواردی می باشد که در صورت مشاهده برخورد جدی می کنیم و سرویس را مسدود و از ادامه همکاری معذوریم.
۱۴ – با شماره تلفن های موجود در سایت فقط در روز های کاری جوابگو هستیم ، جهت مشاوره فقط با تلفن پشتیبانی در تماس باشید و برای امور مالی و موارد مربوط به مدیریت با شماره تلفن مدیریت می توانید تماس حاصل فرمایید، لازم به ذکر است هیچ گونه پشتیبانی از طریق تلفن انجام نمی پذیرد همچنین هیچ گونه مسئولیتی را قبال بر جواب دادن تماس ها نمی پدیریم و صرفا جهت مشاوره قرار داده شده است .