خلاصه وقتی من به ایشون گفتم تغییر پسورد بدید گفتن نه وظیفه ما نیست اگه میخای پول بدی ما برات اوکی میکنیم
صبح تا الان صد تا تیکت دادم
کاش این سرویس دهنده ها به فکر رضایت مشتریشون باشند
من معتقدم اگ طرف بتونه مشتریاشو راضی نگه داره بیشتر ب نفع خودش هست چون مشتریاش تمدید میکنند و طرف سودشو میبره
ولی اگه سرویس دهنده از همون اول اذیت کنه معلومه کسی تمدید نمیکنه
اینقدر تعریف نوین وی پی اسو شنیدم
اخرش ...
- - - Updated - - -
باشه الان پیام خصوصی میدم
فقط بگید چه چیزایی رو براتون بفرستم؟