همکارشون هستم.
مورد خونسرد بودن نیست.
ما اکثرا هیچ مشکلی نداریم و یا اگر مشکلی هم باشه حداقل به جرات میشه گفت 50% مواقع خودمون حلش میکنیم و نیازی به دیتاسنتر نیست و اصلا خودمان را به دیتاسنتر وابسته نمیکنیم.
خیلی موارد مشکلاتی هم بوده که با برخی راه کار های ما دیتاسنتر حل کرده چون اگر میخواست خودش حل کنه شاید یک ماه هم طول میکشید و باید حتما راهنمایی میشد چون واقعا یک سری موارد برای دیتاسنتر ها هنوز گنگ هست و با مصرف یوزرها که قبلا در خارج کشور بودند آشنایی کامل را ندارند.
با تشکر
- - - Updated - - -
یک بار قدیم هم خود جناب سجادیه گفته بودند در انجمن که :
شما باید همیشه به این فکر کنید که دیتاسنتر سواد کافی نداره بهتره خودتان پیش برید.
کارمند های دیتاسنتر از یک هاست شروع نکردند و تجربه کافی در مورد خواسته ها و نحوه سرویس دهی را ندارند.






پاسخ با نقل قول