نقل قول نوشته اصلی توسط fausjus نمایش پست ها
به ایمیل هایی که مرتبط به ما نباشه جواب داده نمیشه. مثلا آدرس اصلا چیزی نیست که ما بخوایم به یوزر بدیم. شما بانک ملی کارت می خرین آدرس خونتونو بانک میده یا شخص خودتون . یا 1000 سوال مشابه که شما می فرمائید در یاهو عملا امکان پشتیبانی این تعداد نفر نیست. امکان صورت حساب دهی نیز همچنین. شخص باید از طریق ایمیل هویت بررسی شود و سپس صورتحساب داده شود.

- - - Updated - - -




در مورد مورد شما باید گفته بشه که شما متنی که فرستادین که میگه خدماتی که شما می خواین بگیرین بیشتر ار زمان تاریخ انقضا کارت می باشد و کارت دیگری وارد کنید . و ما در پاسخ به شما گفتیم که این مشکل اصلا به ما مربوط نمی باشد و مسئول ترجمه متن شما و توضیح ما نیستیم
شما که سواد دارین اول برین با ابزار های ساده ترجمه گوگل ترجمه کنین بعد بیاین برای مردم داستان 1001 شب تعریف کنین .
اینم متن کامل شما که برای ما فرستادین.


Your credit card is set to expire before your WorldGaming Premium membership renews. If attempts to bill your credit card are unsuccessful, you will lose access to your WorldGaming Premium account. Don't take that chance! Update your credit card information now!

لطفا چرت نفرمائید
هیچ ایمیلی از من پاسخ داده نشده





من میخوام بدونم چرا ایگنور شدم
شما با این 15 تومن ها داری زندگی میکنی ، بذار جیبت بمونه
من فقط میخوام بدونم چرا ایگنور شدم؟

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط fausjus نمایش پست ها
ایگنور شخص شما هم به دلیل تکرار چندین باره مبنی بر انجام کاری که در صف سفارشات انجام شده و خودتون هم در جریان هستین که ما چندین بار در مورد این به شما اخطار دادیم و عدم توجه به ما باعث ایگنور و ادامه پشتیبانی از طریق ایمیل شده است

چندین بار؟
چطور موقع دریافت سفارش عین هلو پاسخگوئید؟
من کلا یک بارگفتم ایمیل ارسال شد رسیدگی کنید گفتید ایگنور کردید! چرا؟