بنده هم از آسیاتک استفاده میکنم
تا یک ماه پیش سرعت دانلودم با نت 256 حدود 700 بود ... ولی این ماه به زور به 100 میرسه و قطعی هم فراوان داره ...
به پشتیبانی زنگ زدم و گفتم گفتند که مشکل از خطتون هست و نویز داره احتمالا تو ساختمون یه جا سیمتون پاره شده و مشکل ایجاد میکنه ... بنده هم مستقیما 20 متر سیم خریدم و از باکس تلفن پایین ساختمون یک خط کشیدم تا اتاقم که این بهانه پشتیبانی رو ثابت کنم اشتباست :|
کیفیت هر روز داره بدتر میشه و خودشون رو همش میزنن به اون راه و فکر میکنن مشتری چیزی حالیش نیست !!!!






پاسخ با نقل قول