يکی از سياست های کاری و اصلی زرين پال تضمين تراکنش برای فروشنده و خريدار هست. اگر از زمان خريد شما کمتر از 4 روز گذشته حتما در زرين پال تيکت باز کنيد تا همکاران شما رو راهنمائی کنن.
يکی از سياست های کاری و اصلی زرين پال تضمين تراکنش برای فروشنده و خريدار هست. اگر از زمان خريد شما کمتر از 4 روز گذشته حتما در زرين پال تيکت باز کنيد تا همکاران شما رو راهنمائی کنن.
با سلام و خسته نباشید.
از تمامی دوستان و اساتید گرامی که صبورانه بنده رو راهنمایی کردن کمال تشکر و سپاسگذاری رو دارم بنده از طریق تیکت با زرین پال صحبت کردم و فرمودن : ( مطابق قوانين زرين پال در صورتی که تا 10 روز بعد از افتتاح تيکت پاسخی دريافت نشه وجه برگشت ميخوره.)
با اینکه 10 روز مدت زمان کمی نیست ولی همین که وجه و برگشت میدن خودش عالیییه ...
با تشکر از همگی دوستان
نتیجه ی نهایی رو همینجا اعلام میکنم تا دوستان هم در جریان باشن و در آینده اگه کسی ازشون از طریق زرین پال کلاه برداری کرد بدونن چجوری باید برخورد کنن و اقدام کنن !
با تشکر از تمامی دوستان و شرکت زرین پال
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)