نقل قول نوشته اصلی توسط majidisaloo1 نمایش پست ها
تمامی درگاه های واسطه قسمتی برای رفع مشکلات دارند که یک کنفرانس سه نفره متشکل از خریدار ، فروشنده و نماینده انتخابی سرویس دهنده درگاه که طی آن مشکلات بررسی میشه و حق به حق دار میرسه
زرین پال هم چنین چیزی رو فکر میکنم داشته باشد
سلام و با تشکر از شما

12 ساعت بعد از خرید و عدم دریافت محصول مورد نظر به زرین پال تیکت دادم و پوزرنیم و پسوردم و هم در اختیارشون گذاشتم با شماره ی تراکنش و کارتی که پرداخت و انجام دادم !

مسئولان محترم زرین پال هم همین حرف شما رو فرمودن و گفتن که ایشون و به این تیکت دعوت میکنیم تا پاسخگو باشن !

ولی بعد از گذشت نزدیک به 30 ساعت ایشون نه در سایتشون و بعد از گذشت 12 ساعت ایشون نه در زرین پال پاسخگو نیست !!

موبایل هم که الحمدالله خاموش کردن و ایمیل هم جواب نمیدن !!

عجیبه والله !!