منظور شما پینگ به چی هست که بالاست؟
1. از نت به سرور
2. از سرور به سرور خارج
گاهی اوقات به روتر اصلی پارس آنلاین اتک میشه و پینگ بالا میره و بعد از مدتی به حالت عادی برمی گردد.
از نظر آپتایم تقریبا میشه گفت 99% هست و مشکلی نداشته حداقل برای من.
سلام خدمت شما.
بله بیشترین سرور هایی که بنده داشتم از شرکت افرانت بوده و راضی هم بودم .
تنها مشکلش پهنای باند نسبتآ گران هستش.
اما چون بحث اصلی درباره پارس آنلاین و سنجش کیفیت این دیتاسنتر نسبت به سایر دیتاسنتر ها (مثل افرانت)هست...
اگر شما با سایر شرکت ها(مثل پارس آنلاین) طرف قرارداد بودین کیفیتش رو چطوری ارزیابی میکنین.؟؟
مثلآ : UP-Time , pocket loss , جواب گو بودن و ...
- - - Updated - - -
باتشکر.
1. از نت به سرور
بنده هم چند بار از چند طریق با سرویس دهنده تماس گرفتم و ایشون گفتن از طرف دیتاسنتر هست و در حال پیگیری هستیم.
ولی بعد از چند ساعت که مشکل حل میشه 1 روز 2روز بعد یا حتی چند ساعت بعد مشکل کماکان باقی است.
و روزی از نو ...
این سرور را با چه هزینه ای دریافت نموده اید ؟
آیا پنل مدیریتی و مانیتورینگ vSphere Web Client به شما ارایه نموده اند ؟
بستر اینترنت است یا اینترانت ؟
نوع بازی چیست ؟ wow یا کانتر یا ..
حدودا روزانه چند نفر در سرور فعال هستند ؟
نوع پردازنده هم درج فرمایید.
--------------------------------------------
برای مکاتبه به صورت فنی با آقای مهندس یاشار امیرعابدین باید گفتگو فرمایید، از آقای مهندس قهرمانی یا آقای مهندس زرعکانی (مدیر فروش مرکز داده) به شماره مستقیم : 82208228 گفتگو نمایید و شماره مستقیم آقای مهندس امیرعابدین اخذ نمایید سپس با ایشان گفتگو نمایید.
ویرایش توسط aligoli : July 16th, 2014 در ساعت 05:02 دلیل: توضیحات تکمیلی
شرکت " فناوران پویان هزارنویس " به شماره ثبت : 441236 و شناسه ملی : 14003550285 "مسئولیت محدود"
با مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و دارای نماد اعتماد الکترونیکی از وزارت صنعت و معدن و تجارت
[پشتیبانی تیکت] با واحد پشتیبانی پرتال کاربران هزارنویس به صورت 24 ساعته در 7 روز هفته، شبانه روزی مکاتبه نمایید.
[پشتیبانی تلفنی] وقت اداری (8 الی 16) : 02188109322 - پشتیبانی در مواقع [ضروری] : 09125362909 - 09332354071
سلام
ممنون میشم اطلاعات غلط ارائه نکنید .
قصد جسارت به صورت عمومی نمیکنم و در پ.خ به صورت مختصر توضیح خواهم داد .
مهندس به مدرک لسانس نیست .
اطلاعات فنی ایشون بسیار خوب هست و از نظر اخلا و برخورد نیز شایسته هستند.
ضمن اینکه چندین بار با ایشون و مهندس زرکانی نیز صحبت شده .
تلاش و زحمت دیگران به بازی نگیرید. نظر شخصیتون پیش خودتون نگه دارید و احترام انسان ها رو بی ارزش جلوه ندهید
فکر کنید یه روز یه نفر با خودتون همچین برخوردی کنه.
بنده ایشون از لحاظ بخش فروش و.. در حد لول یک مهندس میدونم . بنده و همکارانم برای قرارداد سال 92 بیش از 6 بار جلسه حضوری داشتیم .
در ضمن تو سایتش این شماره زده که ما هم با همین شماره در تماس و به توافق رسیدیم . . 90% ایشون پاسخگو و راهنما هستند . حتما به نتیجه خواهی رسید همانطور که ما رسیدیم.
سپاس
VPS ,Dedicated , Colocation , Hosting , VOIP, SSL ۩
9101-0401[051] @ACHOST ۩
چند روزی هست زیرساخت مشکل داره احتمالا از اونه به دیتاسنترها بیخودی نپیچین هم افرانت هم پارس انلاین هم بزرگترهاشون هم کوچیکترها درگیرن
درضمن این فرد نام برده شده در پارس انلاین هم حرف زدنش فقط خوبه بار فنی لازم رو نداره احتمالا با پارتی سر کار رفته البته بخش فروش نیاز به زبون داره نه بار فنی
ویرایش توسط ULTRAWEB : July 16th, 2014 در ساعت 09:03
@استارتر :
شما فقط و فقط زمانی میتونید مشکل رو از پارس آنلاین بدونید که به صورت مستقیم از این شرکت سرویس گرفته باشید و مستقیم با تیم فنی در ارتباط باشید.
جسارت نمی کنم، به صورت کلی تمامی سرویس دهندگان ممکن هست در مواقعی که مشکلی باشه به دلیل اینکه ندونن مشکل از چیه یا بخوان از سرشون باز کنن مشکل رو مربوط به جای دیگه اعلام کنند.
متاسفانه در ایران هم پهنای باند تمامی سرویس دهندگان از یک نقطه تامین میشه و کاری از دستشون بر نماید.
در مقطعی ممکن هست که هم زمان 20 لینک STM1 شرکت پارس یا جای دیگه از طرف زیرساخت دچار مشکل بشه و چند روز یا چند هفته هم مشکل باقی بمونه یا به صورت مقطعی حل بشه و چند ده رک تحت تاثیر قرار بگیرن.
دلیل نمیشه که در زمانی که پارس مشکل داره لزوما باید افرانت هم مشکل داشته باشه... افرانت در کمتر از 3 ماه برای خود ما 4 بار قطعی برق داد !!! که ظاهرا به صورت استثنا روی چند رک اتقاق افتاده بوده و در قدیم سابقه نداشته.
در حال حاضر افرانت فقط به درد سرورهایی میخوره که مصرف پهنای باند بالا نداشته باشند یا اگر مصرف بالایی دارند هزینه براشون مهم نباشه، مثل مراکز دولتی.
اما برای مصرف بالا پارس آنلاین، آسیاتک، شاتل و ... مناسب هستند که البته دیگه اسم دیتاسنتر نمشه روشون گذاشت.
سرورهای پر مصرف معمولا در سرور روم های خود شرکت قرار میگیره و از پهنای باند شرکت PAP استفاده میشه نه IDC !
البته بحث آسیاتک متفاوت هست و سرورها در 2 محل هاست میشه که یکیش یکمی امنیتی و سکرت هست. (معمولا سرورهای HostDL در این قسمت هاست میشه)
عزیز مشکل از سرویس دهنده شماست همونطور که اکثر دوستان گفتن
خیلی از دوستان حتی خود ما هم مستقیم از خود پارس آنلاین داریم و مشکلی نداریم
با سلام و احترام
استارتر گرامی با شناختی که بنده از شما دارم و تاپیک های درخواست سرویستون فکر کنم مجدد سرویسی تهیه کردید که قیمت پائینی دارد یا به نسبت همکاران که کیفیت خوبی دارند قیمت پائینتر هست.
شما پردازندتون اختصاصی هست ؟ شاید شر 100% هست و oversell کرده میزبانتون. شاید پهنای باندی که قرارداد بستن با دیتاسنتر تمام شده یا شاید اتک دارند و ... نمیشه دیتاسنتر را زیر سوال برد.
در مورد زیرساخت هم که دوستان ذکر کردند هیچ مشکلی نبوده برای سایر مراکزی که ما در حال خدماتی دهی هستیم و سرویس میگیریم ،فقط یک سری لینک بین شهری مشکل پیدا کرده و پینگ بین شهر ممکنه کمی بالا و پائین بره آن هم در برخی ساعات و این به یک مرکز داده ربط پیدا نمیکنه و سراسری هست.
در مورد پارس انلاین و کیفیتش باید در نت تحقیق کنید مثال دو صفحه آخر همین تاپیک را ببینید (تا اینجا که بنده پست دادم) دوستان سر مهندس و ... هنوز به نتیجه نرسیدن این یعنی بر میگرده به سلیقه و فکر هر شخص و هر کسی یک نفر را با یک نام و لقب صدا میکنه پس شما بهتره تحقیق کلی در نت انجام بدید نه نظر یک شخص در تاپیک فعلی چون مثلا بنده هم نظر بدم باز شخصیه و از نظر بنده هست فقط.
در پایان هیچ گرانی به حکمت نیست. (یا پشتش قیمت الکی بالاست یا کیفیت واقعا بالاست).
شما همین سرور را اگر بخواهید از دیتاسنتر بگیرید فکر کنم حداقل بالای 400-500 تومان باید خرج کنید.
با تشکر
میزبان داده پرداز - روبینا سرور - (تلفن و راه های ارتباطی - Roobinaserver.ir)
پرووایدر خدمات دیتاسنتری در تهران
از سال 1385 تا کنون
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)