خب پشتیبانی در چه سطحی ازتون میخوان؟
به هر حال تامین کننده هاستینگ یا طراح سایت باید مشتری رو در یک سطح هر چند محدود پشتیبانی کنه. در ثانی، وقتی شما چنین قراردادی ببندی دیگه نمیتونی بزنی زیرش! اول باید مفاد قرارداد رو بررسی کنید تا ببینید موارد پشتیبانی شامل چی میشه وگرنه به قول خودتون ضرورت نداره.
اگر هم چیزی از پشتیبانی سر نمی آوردند که معمولاا هم همین طوره ! پیشنهاد میکنم حالا برای اینکه حلال هم باشه براشون یه سری امکانات اضافه مثل : سرویس مانیتورینگ و دی ان اس اضافی و بک اپ روزانه یا هفتگی خودکار یا پشتیبانی تلفنی و ... بذارید و سرویس دهی تونرو بهتر کنید.