نقل قول نوشته اصلی توسط OmidX نمایش پست ها
نیازی ب اینکارها نبود ، اگر برای یوزر خاصی این پیام نمایش داده شد ، کافیه یک بکاپ از یوزر بگیرید ، یوزر رو حذف ، دوباره بسازید و بکاپ رو ریستور کنید ... همین ... حل میشه ...

البته در ۹۹ درصد موارد با ری استارت آپاچی ، مشکل حل میشه .


با تشکر ...
با سلام و خسته نباشید
من همین کارهایی که شما گفتید رو کردم ولی به نتیجه ای نرسیدم
تا این که این راه حل مشکل رو پیدا کردم و فک کنم این دردسرش کمتره
بازم مرسی که پاسخ دادید

- - - Updated - - -

نقل قول نوشته اصلی توسط Yas-Host نمایش پست ها
به جز راه هایی که شما فرمودید مشکل میتواند از ست بودن پورت 8888 در فایل directadmin.conf برای آپاچی باشد.
دیده شده است که بعد از تغییر آن پورت به 80 مشکل حل می شود.

موفق باشید.
با سلام دوست عزیز
خو این راه حل رو شما و من و افراد دیگه ای بلدن و اونایی که تازه سرور گرفتن و به اس اس اچ آشنایی ندارن چیکار کنن؟
به نظر شما این راه حل آسان نیس؟
بازم ممنون که به تایپیک جواب دادید