یک پیشنهاد دارم:
بهتره برای قسمت پشتیبانی یک کادر در نظر گرفته بشه. چرا که مشتریان باید به بخش پشتیبانی سایت دسترسی داشته باشن.
قسمت پشتیبانی: شامل شماره تماس مدیر سایت، وضعیت یاهو و ... رو داشته باشه
یک پیشنهاد دارم:
بهتره برای قسمت پشتیبانی یک کادر در نظر گرفته بشه. چرا که مشتریان باید به بخش پشتیبانی سایت دسترسی داشته باشن.
قسمت پشتیبانی: شامل شماره تماس مدیر سایت، وضعیت یاهو و ... رو داشته باشه
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)