
نوشته اصلی توسط
M.Abooali
این که برخی مشتریان عقده ای هستند، بی ادب هستند، بارها گفتم کاملا صحیح است، کسی منکر این نیست.
اما من درصد شکایات مشتریان نشات گرفته از این مسئله را 1 به 10 می دانم و معتقدم از هر 10 شکایت یکیش مربوط به اخلاق مشتری و 9 تاش مربوط به مشکلات واقعی سرویس دهنده است. آمار بالای شکایت معناش امار بالای بی کیفیتی سرویس دهندگان است. نه چون مشتریان بی ادب هستند زیاد شکایت طرح می شود!
من به دلایلی و با توجه نداشتن اعتماد به این انجمن، اصلا طرف این انجمن نیامدم،
به همین دلیل است که شما و برخی دوستان که از دریچه اینجا به دنیا نگاه می کنید من را فردی تازه وارد به عرصه و جدید حساب می فرمائید،
از این بابت شاید چندان مقصر نباشید. اما شما من را نمی شناسید، زود قضاوت نکنید.