این که برخی مشتریان عقده ای هستند، بی ادب هستند، بارها گفتم کاملا صحیح است، کسی منکر این نیست.
اما من درصد شکایات مشتریان نشات گرفته از این مسئله را 1 به 10 می دانم و معتقدم از هر 10 شکایت یکیش مربوط به اخلاق مشتری و 9 تاش مربوط به مشکلات واقعی سرویس دهنده است. آمار بالای شکایت معناش امار بالای بی کیفیتی سرویس دهندگان است. نه چون مشتریان بی ادب هستند زیاد شکایت طرح می شود!
من به دلایلی و با توجه نداشتن اعتماد به این انجمن، اصلا طرف این انجمن نیامدم،دوست عزیز تو این چند سال تو این انجمن از شما خونسردتر و آرامتر و حرف قشنگ زن تر دیدم.صبر کنید نوبت شما هم به موقعش میشه.دیر یا زود داره سوخت و سوز نداره.. وقتی مشتری آمد برات تاپیک زد و ازت شکایت کرد و کل خانوادت رو د ز د کرد و تو پ خ و ایمیل و تلفن های پشت سر هم فحش های انچنانی بهتون داد و خواب و آرامش رو ازتون گرفت که چرا یک سرویس من فلان شده میفهمید حرف قشنگ و ریلکس مال فیلمهاست! البته شما فکر نکنم هاست فروش باشید.اگر باشید به زودی نوبت شما هم میشه
به همین دلیل است که شما و برخی دوستان که از دریچه اینجا به دنیا نگاه می کنید من را فردی تازه وارد به عرصه و جدید حساب می فرمائید،
از این بابت شاید چندان مقصر نباشید. اما شما من را نمی شناسید، زود قضاوت نکنید.