
نوشته اصلی توسط
M.Abooali
دوستان بروند اولین پست های من در این انجمن را بخوانند ....
من هم همچنان مخالف حرف شما هستم،
اصلا مشتریان مقصر نیستند، در مقابل بی کیفت بودن حرفه ای ترین هایی که شما ازشون اسم می برید. من قصد تخریب ندارم اگر نه برای تک تک اسم هایی که دارید می برید مورد میکشم بیرون براتون با سند... که بفهمید مشتری بیچاره اگر از همان ها که شما حرفه ای میخوانید هم خرید کنید همچین چیز دندان گیری تحویلش نخواهد شد.
جسارت نشود به همکاران، اما این واقعیت بازار ما است. شاید نسبت مشتریان مشکل در به سرویس دهندگان مشکل دار 1 به 10 باشد. یعنی معمولا در هر 10 تا دعوی بین مشتریان و سرویس دهندگان شاید یک مورد باشد که حق با سرویس دهنده است و 9 مورد سرویس دهنده هست که داره می پیچونه مشتری را به هر دلیل.