نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 27

موضوع: بررسی پشتیبانی / فروش آنلاین 20 هاستینگ برتر ایران از نظر Webhosting.info ...

Hybrid View

پست قبلی پست قبلی   پست بعدی پست بعدی
  1. #1
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    639
    تشکر تشکر کرده 
    185
    تشکر تشکر شده 
    975
    تشکر شده در
    703 پست

    پیش فرض پاسخ : بررسی پشتیبانی / فروش آنلاین 20 هاستینگ برتر ایران از نظر Webhosting.info ...

    وقتی تعداد یوزر بره بالا دیگه نیمشه از طریق چت آنلاین به یوزر ها پشتیبانی داد
    شما فکرش رو کن در ثانیه با 6 نفر چت کنی اصلا گیج میشی نمیفهمی باید چیکار کنی
    بخاطر همینه همه ی سایت ها دارن تیکت میکنن
    در ضمن تا حدی به سود شما هم هست چت اگه باشه باید صبر کنید تا یک نفر آنلاین بشه همینجور باید داخل سایت صبر کنید اما تیکت شما میزنید جواب داده بشه براتون ارسال میشه

  2. #2
    عضو دائم
    تاریخ عضویت
    Oct 2008
    محل سکونت
    Neverland
    نوشته ها
    3,019
    تشکر تشکر کرده 
    1,897
    تشکر تشکر شده 
    8,821
    تشکر شده در
    4,186 پست

    پیش فرض پاسخ : بررسی پشتیبانی / فروش آنلاین 20 هاستینگ برتر ایران از نظر Webhosting.info ...

    نقل قول نوشته اصلی توسط vastdata نمایش پست ها
    وقتی تعداد یوزر بره بالا دیگه نیمشه از طریق چت آنلاین به یوزر ها پشتیبانی داد
    شما فکرش رو کن در ثانیه با 6 نفر چت کنی اصلا گیج میشی نمیفهمی باید چیکار کنی
    بخاطر همینه همه ی سایت ها دارن تیکت میکنن
    در ضمن تا حدی به سود شما هم هست چت اگه باشه باید صبر کنید تا یک نفر آنلاین بشه همینجور باید داخل سایت صبر کنید اما تیکت شما میزنید جواب داده بشه براتون ارسال میشه
    از اون حرفا بودا

    یوزرا چند تا بشن دیگه نمیشه آنلاین ساپورت داد ؟
    10 تا
    20 تا
    مثه شما 70 تا: Web Hosting Report for NIKANDATA.COM
    100 تا
    1000 تا
    100.000 تا
    1.000.000 تا
    یا مثه Hostgator که 1.100.000 تا مشتری داره: Web Hosting Report for HOSTGATOR.COM اونم از سرتاسر دنیا - هر کدومشونم یه زبونی ... حالا نباید لایو چت بذاره که مشتریاش زیاده ؟ تازه لایو چت هم داره

    دیتاسنترا این همه مشتری دارن بازم لایو چتو ورمیدارن ؟ / فکر کنم بدونید عظمت دیتاسنتر چقدره

  3. تعداد تشکر ها از1eng.ir به دلیل پست مفید


  4. #3
    عضو دائم
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    محل سکونت
    یزد
    نوشته ها
    2,773
    تشکر تشکر کرده 
    914
    تشکر تشکر شده 
    2,780
    تشکر شده در
    1,757 پست

    پیش فرض پاسخ : بررسی پشتیبانی / فروش آنلاین 20 هاستینگ برتر ایران از نظر Webhosting.info ...

    نقل قول نوشته اصلی توسط vastdata نمایش پست ها
    شما فکرش رو کن در ثانیه با 6 نفر چت کنی اصلا گیج میشی نمیفهمی باید چیکار کنی
    وقتی یه نفر باشی 6 نفر که هیچ به 3 نفر همزمان ساپورت بدی شاهکار کردی !
    اونایی که هاستینگن بقدری نیروی ساپورت دارن که به اندازه یه سالن میشن و شاید تعداد مشتری ها به چند ده هزار برسه ولی بازم سه چهار نفر اضافه و بیکار اونجا نشستن که اگه مشتری اومد پشت خط معطل نشه ! اونایی هم که اسمشون هاستینگه....


  5. تعداد تشکر ها ازSajad به دلیل پست مفید


  6. #4
    کاربر اخراج شده
    تاریخ عضویت
    Feb 2010
    محل سکونت
    کرج
    نوشته ها
    639
    تشکر تشکر کرده 
    185
    تشکر تشکر شده 
    975
    تشکر شده در
    703 پست

    پیش فرض پاسخ : بررسی پشتیبانی / فروش آنلاین 20 هاستینگ برتر ایران از نظر Webhosting.info ...

    نقل قول نوشته اصلی توسط Sajad نمایش پست ها
    وقتی یه نفر باشی 6 نفر که هیچ به 3 نفر همزمان ساپورت بدی شاهکار کردی !
    اونایی که هاستینگن بقدری نیروی ساپورت دارن که به اندازه یه سالن میشن و شاید تعداد مشتری ها به چند ده هزار برسه ولی بازم سه چهار نفر اضافه و بیکار اونجا نشستن که اگه مشتری اومد پشت خط معطل نشه ! اونایی هم که اسمشون هاستینگه....
    اینم حرفیه اما بازم از طریق تیکت بهتره تا چت آنلاین چون که یک سری مشکلات احتیاج به چک کردن داره

    اما اگه پشتیبانی هم از طریق چت هم تیکت هم تلفنی باشه خبلی بهتره اما مثلا پشتیبانی چت و تلفن رو براش ساعت میزاری نه طرف ساعت 3 شب زنگ بزنه

  7. #5
    عضو دائم
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    محل سکونت
    یزد
    نوشته ها
    2,773
    تشکر تشکر کرده 
    914
    تشکر تشکر شده 
    2,780
    تشکر شده در
    1,757 پست

    پیش فرض پاسخ : بررسی پشتیبانی / فروش آنلاین 20 هاستینگ برتر ایران از نظر Webhosting.info ...

    نقل قول نوشته اصلی توسط vastdata نمایش پست ها
    اینم حرفیه اما بازم از طریق تیکت بهتره تا چت آنلاین چون که یک سری مشکلات احتیاج به چک کردن داره

    اما اگه پشتیبانی هم از طریق چت هم تیکت هم تلفنی باشه خبلی بهتره اما مثلا پشتیبانی چت و تلفن رو براش ساعت میزاری نه طرف ساعت 3 شب زنگ بزنه
    شرکتی پشتیبانی خوب داره که داخل چت مشکلاتی که حتی نیاز به بررسی دارند رو همون جا بررسی میکنند.
    به نظر شما چرا بعضی هامیگند تیکت کنید ؟ چون نیروی ساپورت کم دارند و میگند تیکت کنید تا وقتی دستشون خالی شد انجام بدند. وگرنه خودتون هم میدونید اکثر مشکلات نهایتا 10 دقیقه فرصت نیاز دارند که بررسی بشند.
    البته ساپورت چت یاهو و جیمیل اینها منظور من نیست. سیستم گفتگوی آنلاینی مد نظر من هست که در حکم سیستم ساپورت هست و آرشیو و همه چی داره و به عنوان مدرک هم میشه ازش استفاده کرد.


  8. تعداد تشکر ها ازSajad به دلیل پست مفید


  9. #6
    عضو انجمن MelatHOST آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    محل سکونت
    رشت
    نوشته ها
    412
    تشکر تشکر کرده 
    81
    تشکر تشکر شده 
    330
    تشکر شده در
    232 پست

    پیش فرض پاسخ : بررسی پشتیبانی / فروش آنلاین 20 هاستینگ برتر ایران از نظر Webhosting.info ...

    نقل قول نوشته اصلی توسط Sajad نمایش پست ها
    شرکتی پشتیبانی خوب داره که داخل چت مشکلاتی که حتی نیاز به بررسی دارند رو همون جا بررسی میکنند.
    به نظر شما چرا بعضی هامیگند تیکت کنید ؟ چون نیروی ساپورت کم دارند و میگند تیکت کنید تا وقتی دستشون خالی شد انجام بدند. وگرنه خودتون هم میدونید اکثر مشکلات نهایتا 10 دقیقه فرصت نیاز دارند که بررسی بشند.
    البته ساپورت چت یاهو و جیمیل اینها منظور من نیست. سیستم گفتگوی آنلاینی مد نظر من هست که در حکم سیستم ساپورت هست و آرشیو و همه چی داره و به عنوان مدرک هم میشه ازش استفاده کرد.
    من با نظر شما مخالف هستم و نظر بنده این است که دلیل اینکه ساپورت به صورت تلفنی و یا لایو ساپورت معمولاً پشتیبانی نمیشود این است که برخی از مشکلات یوزرها نیاز به صرف زمان زیاد برای پاسخگویی دارد و همچنین نیاز به اطلاعات کاربری و ... و در چند مرحله و حتی چند روز ممکن است بر طرف گردد و به صورت آنلاین عملاً ساپورت غیر ممکن است
    دوستانی هم که فرمودند دیتا سنتر ها ساپورت آنلاین دارند باید این را عرض کنم که من با 5 دیتا سنتر کار کرده ام که همه آنها قسمت live support دارند ولی وقتی از آنها درخواست پشتیبانی میکنند عملاً درخواست میکنند تیکت بزنید
    و فقط به سوالات پیش از خرید سرور پاسخ میدهند
    موفق و موید باشید

  10. تعداد تشکر ها ازMelatHOST به دلیل پست مفید


  11. #7
    عضو دائم
    تاریخ عضویت
    Oct 2008
    محل سکونت
    Neverland
    نوشته ها
    3,019
    تشکر تشکر کرده 
    1,897
    تشکر تشکر شده 
    8,821
    تشکر شده در
    4,186 پست

    پیش فرض پاسخ : بررسی پشتیبانی / فروش آنلاین 20 هاستینگ برتر ایران از نظر Webhosting.info ...

    نقل قول نوشته اصلی توسط iam نمایش پست ها
    من با نظر شما مخالف هستم و نظر بنده این است که دلیل اینکه ساپورت به صورت تلفنی و یا لایو ساپورت معمولاً پشتیبانی نمیشود این است که برخی از مشکلات یوزرها نیاز به صرف زمان زیاد برای پاسخگویی دارد و همچنین نیاز به اطلاعات کاربری و ... و در چند مرحله و حتی چند روز ممکن است بر طرف گردد و به صورت آنلاین عملاً ساپورت غیر ممکن است
    دوستانی هم که فرمودند دیتا سنتر ها ساپورت آنلاین دارند باید این را عرض کنم که من با 5 دیتا سنتر کار کرده ام که همه آنها قسمت live support دارند ولی وقتی از آنها درخواست پشتیبانی میکنند عملاً درخواست میکنند تیکت بزنید
    و فقط به سوالات پیش از خرید سرور پاسخ میدهند
    موفق و موید باشید
    100% همینطوره

    گفتم که:
    فروش - سوالات قبل از خرید -- آنلاین
    ساپورت - تمدید - ... -- آفلاین / تیکت

  12. #8
    عضو دائم
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    محل سکونت
    یزد
    نوشته ها
    2,773
    تشکر تشکر کرده 
    914
    تشکر تشکر شده 
    2,780
    تشکر شده در
    1,757 پست

    پیش فرض پاسخ : بررسی پشتیبانی / فروش آنلاین 20 هاستینگ برتر ایران از نظر Webhosting.info ...

    برخی از مشکلات یوزرها نیاز به صرف زمان زیاد برای پاسخگویی دارد
    من نگفتم تمام درخواست ها باید توسط ساپورت آنلاین بررسی بشه! درخواست های عمومی رو گفتم. مثلا رستور بک آپ ، بررسی خطاها و لوگ ها و .... ولی با این حال بازم بفرمایید چه نوع درخواست هایی هستند که نیاز به زمان زیادی دارند ؟

    همچنین نیاز به اطلاعات کاربری
    بیچاره اون هاستینگی که نمیتونه یوزرش رو توی چت یا پشت تلفن وریفای کنه !

    به صورت آنلاین عملاً ساپورت غیر ممکن است
    بنده چون ممکن شده اش رو دیدم این حرف رو زدم !

    به هیچ عنوان انتظار ندارم داخل ایران همچین پشتیبانی وجود داشته باشه. پشتیبانی مد نظر من به ازای هر 10 کاربری که میگیرید نیاز به یک نیروی پشتیبانی هست.

    پ ن : به پشتیبانی euk مراجعه کنید.


  13. #9
    عضو دائم Woshka آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Apr 2009
    نوشته ها
    1,456
    تشکر تشکر کرده 
    55
    تشکر تشکر شده 
    1,524
    تشکر شده در
    1,078 پست

    پیش فرض پاسخ : بررسی پشتیبانی / فروش آنلاین 20 هاستینگ برتر ایران از نظر Webhosting.info ...

    نقل قول نوشته اصلی توسط vastdata نمایش پست ها
    وقتی تعداد یوزر بره بالا دیگه نیمشه از طریق چت آنلاین به یوزر ها پشتیبانی داد
    شما فکرش رو کن در ثانیه با 6 نفر چت کنی اصلا گیج میشی نمیفهمی باید چیکار کنی
    بخاطر همینه همه ی سایت ها دارن تیکت میکنن
    در ضمن تا حدی به سود شما هم هست چت اگه باشه باید صبر کنید تا یک نفر آنلاین بشه همینجور باید داخل سایت صبر کنید اما تیکت شما میزنید جواب داده بشه براتون ارسال میشه
    how about hostgator
    iweb
    bluehost!!
    فروش سرور مجازی
    http://www.maroonhost.net/vps-hosting.html
    مارون هاست
    برای خرید سرور تماس بگیرید 09123773197

  14. #10
    عضو انجمن MelatHOST آواتار ها
    تاریخ عضویت
    Jan 2009
    محل سکونت
    رشت
    نوشته ها
    412
    تشکر تشکر کرده 
    81
    تشکر تشکر شده 
    330
    تشکر شده در
    232 پست

    پیش فرض پاسخ : بررسی پشتیبانی / فروش آنلاین 20 هاستینگ برتر ایران از نظر Webhosting.info ...

    متاسفانه یک مقدار ایرانی ها با خارجی فرق میکنند

    سجاد جان من به مدت یک هفته به صورت تستی پشتیبانی آنلاین را فعال کردم که باعث رضایت شدید کاربران شد و در عمل :
    بیشترین میزان درخواست های پشتیبانی و سوالهایی که پرسیده شد :
    1 - جالب هست ولی جزو بیشترین سوالات ( از چه سیستمی برای پشتیبانی آنلاین استفاده میکنید)
    2- احوال پرسی
    3- میزان در آمد ماهیانه شما چقدره ؟
    4 - در پشتیبانی آنلاین درخواست پاسخ سریعتر به تیکت داشتند
    5 - درخواست فعال سازی wildcard درخواست نصب مجدد هاست و...
    6- سوالات متداول
    7- تشکر برای رفع مشکل
    8 - ...

    خوبیه تیکت اینه که واسه هر موضوع بیخودی یوزرها تیکت نمیزنند ولی پشتیبانی آنلاین 1000 تا سوال داره یوزر
    ویرایش توسط MelatHOST : June 2nd, 2010 در ساعت 19:00

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. عامل رتبه بندی هاستینگ در Webhosting.info چه چیزی است ؟
    توسط web-master در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: January 28th, 2017, 17:08
  2. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: December 14th, 2015, 15:44
  3. مبنای رتبه webhosting.info?
    توسط 3245 در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: October 22nd, 2012, 21:29
  4. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: January 28th, 2012, 17:00
  5. نحوه شمارش در webhosting.info
    توسط 1Mizban در انجمن مباحث دیگر
    پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: February 13th, 2011, 21:18

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •